net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση του νέου scooter της Honda είναι σίγουρα το πρώτο πράγμα τραβά την προσοχή.

Ευανάγνωστος και φυσικά μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων του νέου Click.

Κύρια χαρακτηριστικά του νέου μοτέρ είναι φυσικά το σύστημα ACG που έχουμε δει και στο δημοφιλές PCX.

Στο στόχαστρο της ιαπωνικής εταιρίας φαίνεται να έχουν μπει οι νεαρής ηλικίας αναβάτες που ψάχνουν για ένα σπορ σε εμφάνιση μοντέλο στα 125 κ.εκ.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για ένα κανονικό κράνος.

Σίγουρα νεανική η σχεδίαση, σε κάθε επίπεδο.

Νέο Honda Click 125i

Ο νέος «παγκόσμιος» κινητήρας της Honda στα 125 κ.εκ. μας ήταν γνωστός εδώ και αρκετό καιρό. Τώρα βλέπουμε και το πρώτο scooter που θα τον χρησιμοποιεί. Το εντυπωσιακό Click 125i.

 
Η μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση του νέου scooter της Honda είναι σίγουρα το πρώτο πράγμα τραβά την προσοχή. Διπλοί αιχμηροί προβολείς στο εμπρός μέρος με τα φλας να αποτελούν φυσική συνέχειά τους, έντονες γωνίες και ακμές στα πλαστικά του ρύγχους και ανάλογης φιλοσοφίας σχεδίαση και για το εντυπωσιακό πίσω μέρος. Στο στόχαστρο της ιαπωνικής εταιρίας φαίνεται να έχουν μπει οι νεαρής ηλικίας αναβάτες που ψάχνουν για ένα σπορ σε εμφάνιση μοντέλο στα 125 κ.εκ., που θα ξεχωρίζει εύκολα από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας.

Ακόμη πιο σημαντικά είναι τα νέα που έχουν να κάνουν με το μοτέρ που θα κινεί το νέο Click 125i. Η ονομασία eSP, που προέρχεται από τις λέξεις enhanced (βελτιωμένο), Smart (Έξυπνο), Power (Ισχύς) θα χρησιμοποιείται από την ιαπωνική εταιρία για τους νέους υγρόψυκτους κινητήρες της οι οποίοι, σύμφωνα με την ίδια, αριστεύουν και στις «περιβαλλοντικές» τους επιδόσεις χρησιμοποιώντας υψηλή τεχνολογία για καλύτερη οικονομία καυσίμου και στο σύστημα εκκίνησης ACG.
Κύρια χαρακτηριστικά του νέου μοτέρ είναι φυσικά το σύστημα ACG που έχουμε δει και στο δημοφιλές PCX το οποίο παίζει τόσο το ρόλο του δυναμό όσο και εκείνον της μίζας. Παράλληλα το Click 125i εφοδιάζεται και με το σύστημα Idle Stop το οποίο σβήνει τον κινητήρα στη στάση στο φανάρι και μέσω του ACG τον επαναφέρει σε λειτουργία με το άνοιγμα του γκαζιού.

Διαβάζοντας κανείς την εκτενή τεχνική ανάλυση του νέου eSP κινητήρα καταλαβαίνει αμέσως ότι αποτελεί φυσική εξέλιξη του μοτέρ που κινεί το PCX, έχοντας ενσωματώσει όλες τις τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου που έχει αναπτύξει η ιαπωνική εταιρία.
Πέρα από το ACG και το Idle Stop, στο νέο κινητήρα έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση των τριβών που παρουσιάζουν τα μηχανικά του μέρη αλλά και στη μείωση του βάρους τους. Αποτέλεσμα αυτού είναι η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης, η οποία, σύμφωνα με τη Honda έχει μειωθεί κατά 25% σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα ίδιας χωρητικότητας.
Την τροφοδοσία έχει αναλάβει το γνωστό σύστημα ψεκασμού PGM-Fi της Honda και ο θάλαμος καύσης έχει γίνει πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος.
Σημαντικά βελτιωμένο παρουσιάζεται και το σύστημα ψύξης το οποίο είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, όπως και στο PCXμε τις ψύκτρες του ψυγείου να είναι 1,5 φορές πιο αποδοτικές στην απαγωγή θερμότητας σε σχ΄ση με αυτό. Μικρότερο και ελαφρύτερο είναι και το βεντιλατέρ το οποίο μειώνει τις τριβές κατά 30% και βελτιώνει ακόμη περισσότερο την οικονομία καυσίμου, ενώ μικρότερη είναι και η διαδρομή του λαδιού από και προς το ψυγείο.

Βελτιώσεις σε σχέση με τον τεχνολογικά προηγμένο κινητήρα του PCX βλέπουμε και στο CVT κιβώτιο το οποίο φέρει νέας σχεδίασης ιμάντα αλλά και φτερωτή που αποβάλλει ταχύτερα θερμότητα από το σύστημα μειώνοντας παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος. Λόγω αυτού έχουν μειωθεί και τα επίπεδα θορύβου από τη μετάδοση. Η ισχύς στον πίσω τροχό φτάνει μέσω τριών ελικοειδών γραναζιών τα οποία λιπαίνονται πιο αποδοτικά μειώνοντας έτσι τις τριβές ακόμη περισσότερο.
Προς το παρόν, το Click 125i προορίζεται για την αγορά της Ταϊλάνδης όπου και κατασκευάζεται. Με τόσο εξελιγμένο κινητήρα όμως, ο οποίος θεωρητικά μπορεί να περάσει και τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, δεν αποκλείεται να το δούμε κάποια στιγμή να κυλά τους τροχούς του και σε ευρωπαϊκό έδαφος. Ακόμη όμως και αν δεν είναι το Click, ο νέος κινητήρας σίγουρα θα κάνει την εμφάνισή του σε κάποιο νέο μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ