Τιμή: 3.890 ευρώ
+: Δύναμη κινητήρα, εκπληκτική οδική συμπεριφορά, πρωτόγνωρος εξοπλισμός
-: Σκληρά ελαστικά, απότομος κόφτης που περιορίζει την τελική
Ο μικρός Δούκας είναι εδώ, και δεν έχει καθόλου ήρεμη διάθεση. Το μάτι του παίζει, και όταν ανέβεις πάνω του, οι επιδόσεις του σε βρίσκουν πάντα στο δόξα πατρί. Είναι όντως 125 κυβικά; Είστε σίγουροι πως δεν είναι… διακοσάρι – και βάλε;
Κινητήρας
Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τόσο δυνατά, που θα έπαιρνες όρκο πως είναι 200 ή ακόμα και 250 κυβικά εκατοστά, όταν μπαίνει στην καλή περιοχή, και σίγουρα όχι 125! Στην εκκίνηση, χρειάζεται ελαφριά συνδρομή του συμπλέκτη λόγω μακριάς πρώτης.
Δυστυχώς, για λόγους νομοθεσίας άλλων χωρών, ο κινητήρας διαθέτει έναν πολύ ενοχλητικό κόφτη που μπαίνει ιδιαίτερα απότομα μόλις το κοντέρ γράψει στιγμιαία 109 χλμ/ώρα. Έτσι, δεν μπορείτε να οδηγείτε τέρμα γκάζι, μιας και ο κόφτης θα σας κόβει συνεχώς την όρεξη, ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια, και ακόμα και με 5η στο κιβώτιο, που εύκολα θα φτάσει τα 109! Από ό,τι γνωρίζουμε, όμως, ο κόφτης αυτός αφαιρείται πανεύκολα, ώστε η τελική ταχύτητα να ανέβει στη θέση που της αξίζει, κοντά στα 130χλμ/ώρα.
Οδηγώντας
Ποια BMX και ποια skate! Εσύ έχεις στα χέρια σου μια μοτοσικλέτα πραγματικό δάσκαλο ακροβατικών, με master στα Endo, με διδακτορικό στο στρίβειν, και με διατριβή στους ελιγμούς. Μια μικρή σε κυβικά κατασκευή ακριβείας που θα σε μπάσει με τον καλύτερο τρόπο σε όλα τα κόλπα της γρήγορης οδήγησης. Για τον κινητήρα σας μιλήσαμε ήδη. Τσίτα γκάζι, μέχρι την τελική, και δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και διασκέδαση σε όλα τα τερέν. Περνώντας στο μπροστινό φρένο, έχουμε να πούμε πως πρόκειται πιθανότατα για το απολύτως καλύτερο φρένο που έχει φορεθεί σε μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών. Πολύ δυνατό, με άριστη αίσθηση, και με γεωμετρία μοτοσικλέτας και σωστά τοποθετημένο τιμόνι που το βοηθούν να διαπρέψει. Rolling-endo με το καλημέρα!
Στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, η ποιότητα κύλισης είναι πάρα πολύ καλή, με τις αναρτήσεις να δουλεύουν υποδειγματικά, τόσο με ένα, όσο και με δύο άτομα. Πολύ καλή η ακτίνα στροφής που θα βοηθήσει τον αναβάτη μέσα στην πόλη και δεν θα τον πιάσει απροετοίμαστο. Στην οικονομία καυσίμου τώρα… το KTM 125 Duke γράφει ένα ακόμα έπος. Πίνοντας του διαρκώς το αίμα, είδαμε κατανάλωση 3,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα! Δηλαδή αυτονομία που πλησιάζει τα 330 χιλιόμετρα. Και δυνατό, και οικονομικό –αυτό που το βάζεις; Ευχάριστη λεπτομέρεια; Μόλις γυρίσει το κλειδί στον διακόπτη, το logo «Ready to Race» σε καλωσορίζει. Άντε μετά να πας αργά.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 9, Σύνολο: 8,75


EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.