Τιμή: 4.120 ευρώ
+: Racing εμφάνιση & οδική συμπεριφορά, δύναμη κινητήρα ψηλά
-: Άνεση συνεπιβάτη, δύναμη κινητήρα χαμηλά
Το μικρό μέλος της supersport οικογένειας της Aprilia θυμίζει έντονα το RSV4 των 1.000 κ.εκ., στην εμφάνιση, αλλά και στην προσοχή που έδειξαν οι Ιταλοί στο σχεδιασμό του. Επιπλέον, με το Alitalia Edition, δεν είσαι ένας ακόμα αγωνιζόμενος, είσαι ο πρωταθλητής.
Άνεση / εργονομία
Η αγωνιστική θέση οδήγησης σημαίνει πως το βάρος του σώματος στηρίζεται στα χέρια του αναβάτη, οπότε πήχεις, καρποί και σβέρκος θα… γυμναστούν αναλόγως. Παράλληλα, οι σφιχτές αναρτήσεις σημαίνουν άψογο κράτημα, απουσία ακόμα και της παραμικρής υποψίας πλεύσης ή ασάφειας, αλλά ταυτόχρονα και ανάγκη για προσεκτικό και γρήγορο σκανάρισμα του δρόμου από τον αναβάτη, ώστε να αποφεύγονται οι λακκούβες και τα σαμάρια που θα ταλαιπωρήσουν τη μέση σας. Η σέλα είναι σχετικά ψηλή στα 820 χιλιοστά, αλλά διόλου απαγορευτική χάρη στη λεπτή σιλουέτα του RS4, ακόμα και για αναβάτες του 1.70 και λίγο πιο κάτω. Είναι και άνετη, ενώ και το τιμόνι κόβει πολύ, κάνοντας τους αστικούς ελιγμούς ευκολότερους. Έξτρα βοήθεια στους ελιγμούς προσφέρει το μηδαμινό -μη ανακοινώσιμο- βάρος της μοτοσικλέτας.
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Τι να γράψεις τώρα για ένα μοτοσικλετάκι που έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στις πίστες; Κανένα παράπονο δεν υπάρχει στους νευραλγικούς τομείς του κρατήματος. Άκαμπτη, sport –και σκληρή ταυτόχρονα- αίσθηση, που ανταμείβει τον αναβάτη με περίσσεια πληροφόρηση για το τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες του. Το στιβαρό πλαίσιο και το ψαλίδι-ογκόλιθος κάνουν αυτά που υπόσχονται οι… «ψωμωμένες» τους διαστάσεις. Κρατούν τα πάντα υπό έλεγχο και σας επιτρέπουν να μεταχειριστείτε το RS4 όσο βίαια εσείς επιθυμείτε, να το πετάξετε όσο πιο άγρια θέλετε στη στροφή, να αλλάξετε αστραπιαία κατεύθυνση και να φρενάρετε στον… πάτο της στροφής –όσο βαθύτερα επιθυμείτε δηλαδή.
Οδηγώντας
Το RS4 εκπληρώνει με επιτυχία –και με χαρακτηριστική ευκολία- το διπλό του ρόλο, κάθε φορά που το οδηγείτε στο δημόσιο δρόμο ή στην πίστα. Στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει σα μικρός δαίμονας, και διδάσκει οδήγηση σε όλα τα οδηγικά επίπεδα. Στο δεύτερο ρόλο, του εντυπωσιασμού και του… status, το RS4 αποδεικνύεται ο καλύτερος σύμμαχος και φίλος σας. Πόσα κυβικά είναι; Όσα εσείς δηλώσετε. Πόσα χιλιόμετρα τελικής βγάζει; Όσα εσείς αποφανθείτε -είδαμε 125 στην ευθεία και 128 στην κατηφόρα όπου πιθανώς να έχει κόφτη, και όλα αυτά με άστρωτο κινητήρα παρακαλώ.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 8,50


EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.