• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αεράτο και ξεκούραστο μέσα στην κίνηση το Ace θα φτάσει γρήγορα στον προορισμό του καταναλώνοντας ελάχιστη βενζίνη.

Ο κινητήρας προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και καταναλώνει ελάχιστη βενζίνη. Η κραδασμοί που παράγει δεν ενοχλούν παρά μόνο στο όριο της περιστροφής του.

Χώρος κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει. Στη μεγάλη επιφάνεια πίσω από το ρεζερβουάρ τοποθετείται η σχάρα του επαγγελματικού μοντέλου.

Λιτός σε σχεδίαση και ευανάγνωστος ο πίνακας οργάνων που φέρει τα απολύτως απαραίτητα για την ενημέρωση του αναβάτη.

Δοκιμάζουμε το Daelim Ace 110 Twin Disc

Είναι πραγματικά οικονομικό, δείχνει ικανό να αντέξει και στις μεγαλύτερες κακουχίες και φέρει όλα τα κλασικά πλεονεκτήματα του είδους του. Το Daelim Ace έρχεται ανανεωμένο στα σημεία.

 
Συνεχίζει ακάθεκτο
Το συγκεκριμένο παπί της Daelim βρίσκεται κοντά μας αρκετά χρόνια. Θα περίμενε κανείς ότι, με την γενικότερη πρόοδο που παρατηρείται στους δύο τροχούς αλλά και τα νέα μοντέλα που παρουσιάζει ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία, οι όποιες αδυναμίες του Ace θα είχαν αρχίσει να κάνουν ακόμη πιο αισθητή την παρουσία τους. Το εν λόγω παπί όμως, φαίνεται πως ανήκει σε εκείνη την κατηγορία δικύκλων που αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα, αφού χαρακτηρίζεται από παραδοσιακές αξίες που μένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου, όπως είναι η οικονομία και η αντοχή στη σκληρή χρήση. Η Daelim βέβαια, δεν το άφησε εντελώς ανέγγιχτο, αφού πρόσφατα προχώρησε σε μία μικρής έκτασης ανανέωση, ώστε το μοντέλο να συνεχίσει την επιτυχημένη του εμπορική πορεία. Πλέον, το City Ace ονομάζεται σκέτο Ace και αυτή αποτελεί και την πιο εμφανή αλλαγή. Μικρής έκτασης αισθητική ανανέωση δέχτηκε και ο πίνακας οργάνων, το κρύσταλλο του εμπρόσθιου φωτιστικού σώματος είναι τώρα ελαφρώς φιμέ, ενώ ελαφρώς διαφορετικά είναι και τα γραφικά του μοντέλου. Ace σκέτο λοιπόν, για το παπί της Daelim, ένας Άσος που μπορεί να μην κρύβεται στο μανίκι σας αλλά σίγουρα θα αποτελέσει το κρυφό όπλο να κερδίσετε την μάχη της καθημερινής μετακίνησης.

Και επαγγελματική έκδοση (φωτό: PRO-αναμένεται, αφήστε χώρο στην πρώτη σελίδα)
Με αφορμή την ανανέωση του Ace η Daelim προχώρησε σε αλλαγές και στην επαγγελματική έκδοση του μοντέλου που ονομάζεται Pro. Η προηγούμενη έκδοση ερχόταν κομπλέ με ένα μεγάλο κουτί για τη μεταφορά αντικειμένων. Πλέον φέρει μία μεγάλη σχάρα βαρέως τύπου, πάνω στην οποία μπορεί να στηρίξει κανείς ένα κουτί για μεταφορές ή να τη χρησιμοποιήσει ως έχει για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους. Η έκδοση Pro συνοδεύεται και από σέλα για τον συνεπιβάτη, ώστε να μη χάνεται και η ικανότητα μεταφοράς συνεπιβάτη.

Αισθητική/Ποιότητα: Με σοβαρές προθέσεις
Το Ace δεν είναι από εκείνα τα μοντέλα που κάνουν τα κεφάλια να γυρίζουν στο πέρασμα του. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που ανήκει στην ταπεινή κατηγορία των παπιών και ακόμη ειδικότερα, στην «υποκατηγορία» των 110 κ.εκ.. Δείχνει σοβαρό και διακριτικό, κάτι που θα εκτιμήσουν, τόσο οι μεγαλύτερης ηλικίας αναβάτες, όσο κι εκείνοι που δεν επιθυμούν να τραβούν πάνω τους τα βλέμματα. Το Ace είναι ένα από εκείνα τα δίτροχα που σου δίνουν την εντύπωση ότι θα καταφέρουν να αντέξουν ακόμη και στη χειρότερη κακομεταχείριση. Αρκετά συμπαγές ως κατασκευή με πολύ καλή συναρμογή των πλαστικών του, κερδίζει αμέσως τον παρατηρητή στο συγκεκριμένο τομέα. Ακόμη και σε ιδιαίτερα κακοτράχαλο έδαφος, δε θα ακούσετε τριγμούς από το παπί της κορεάτικης εταιρίας...

Διαβάστε περισσότερα για το Daelim Ace 110 Twin Disc στο επόμενο Moto Τρίτη (Νο2) που κυκλοφορεί αυτή την Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012