Η εξέλιξη του SH θυμίζει λίγο-πολύ τη δημιουργία ενός έργου τέχνης από έναν καλλιτέχνη. Ο τελευταίος, ξέροντας ακριβώς την πηγή της έμπνευσής του, ξεκινά να δημιουργεί και αφού τελειώσει το έργο του, το βάζει στην άκρη. Στην περίπτωση του SH δεν έχουμε να κάνουμε με έργο τέχνης, αλλά με ένα βιομηχανικό προϊόν. Η λέξη τέλειο που χρησιμοποιείται κατά κόρον για έργα τέχνης είναι μάλλον βαριά και την ίδια στιγμή πολύ υποκειμενική για τη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, στη θέση της μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί η λέξη ολοκληρωμένο. Και το ανανεωμένο ιαπωνικό μοντέλο μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί ακριβώς έτσι. Το πιο ολοκληρωμένο SH που έχει βγει στην παραγωγή, έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.
Ο κινητήρας στην πράξη, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού, η απόκριση του οποίου είναι γλυκιά και χωρίς καθυστέρηση. Ο τρόπος που αποδίδει το όλο σύστημα είναι απολαυστικός μέχρι και τα 120 χλμ. Τα 140 στο κοντέρ έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Η αίσθηση της ασφάλειας είναι το πρώτο πράγμα που νιώθει ο αναβάτης στη σέλα του ανανεωμένου SH. Αυτός δεν κινδυνεύει ποτέ όσο γρήγορα και να πηγαίνει στην πόλη, ενώ τα πάντα γίνονται με έναν απόλυτα καθησυχαστικό τρόπο. Το SH δινει την ευχέρεια στον αναβάτη του να συγκεντρωθεί στην να οδήγηση και να παρατηρήσει κάθε κατάσταση που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι επικίνδυνο. Παράλληλα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσει και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου.
Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. To νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone, που δείχνουν να έχουν πολύ καλή σχέση με τους γυαλισμένους δρόμους της πόλης.
Τιμή: 4.680 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 279,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 27/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,7/6.000
Βάρος (κιλά) 170
A2 ρετρό μοτοσυκλέτες με το καλύτερο φρενάρισμα
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Triumph: Προσφορές σε 4 μοντέλα της με όφελος έως και 1.500 ευρώ
DGR 2025: 127.500 αναβάτες μάζεψαν 7,3 εκατομμύρια δολάρια
Ο Πέτρος Πισσαρίδης και το Voge 300 Rally κατέκτησαν ξανά το Hellas Rally!
Honda Supra X και Astrea Grand 110 σε νέες μειωμένες τιμές
Ξεκινά η διάθεση του Balistron Sport TS στην Ευρώπη
Τώρα το Aprilia SR GT από 3.299 ευρώ , με όφελος 700 ευρώ
Ξεκινά ο έλεγχος για ανασφάλιστα οχήματα και χωρίς ΚΤΕΟ
Triumph Tiger Sport 800: Αγγλική, τρικύλινδρη και με κορυφαία ιπποδύναμη
Ελαστικά Dunlop Sportmax Q-Lite 90/80-17 & 120/70-17 Sym VF 185, Honda GTR 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr