Το νέο Beverly 300, εκμεταλλεύεται στο έπακρο όχι μόνο το όνομα, αλλά και τα στοιχεία εκείνα που έφεραν τους προγόνους του στην κορυφή. Παράλληλα, φέρνει και νέα χαρακτηριστικά σε αυτό που χρόνια από τώρα θα γνωρίζουμε ως το "συλλογικό DNA της οικογένειας των Beverly". Με λίγα λόγια, οι σχεδιαστές του νέου scooter δεν ξεκίνησαν από λευκό χαρτί -κράτησαν τα καλύτερα στοιχεία των μοντέλων και εκδόσεων των τελευταίων ετών: τον κινητήρα των 278 κ.εκ., το στιβαρό πλαίσιο, την εργονομία και την άνεση που προσφέρει.
Και κάποια από αυτά τα ενίσχυσαν, έτσι ώστε να αποτελέσουν νέα σημεία αναφοράς: τα φρένα, τους χώρους, τη συμπεριφορά, τη φινετσάτη και φρέσκια αισθητική.
Αποτέλεσμα αυτών είναι το νέο Beverly 300, ένα scooter ενισχυμένο στα σημεία, που γίνεται κατευθείαν best seller όχι μόνο λόγω του ονόματός του, αλλά και των νέων χαρακτηριστικών που το κάνουν ακόμη καλύτερο.
Το μοτέρ των 278 κ.εκ. αποτελεί το μοναδικό σημείο του νέου Beverly που δεν πειράχτηκε στο παραμικρό. Οι Ιταλοί σωστά έκριναν ότι η έκδοση των 300 κ.εκ. δεν έχρηζε βελτιώσεων σε αυτόν τον τομέα και το κινητήριο σύνολο με το όνομα Quasar κάνει και εδώ τα μαγικά του. Γραμμικό σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας του, γεγονός που σημαίνει ότι θα ικανοποιήσει με το παραπάνω και στις χαμηλές σ.α.λ. -σημείο που ο κινητήρας των 250 κ.εκ. δεν διέπρεπε- το μοτέρ είναι το πρώτο που δίνει τον τόνο στο χαρακτήρα του νέου Beverly. Η αυξημένη ροπή του (σε σύγκριση πάντα με τον Quasar των 244 κ.εκ.) το κάνει πιο σπιρτόζικο, ειδικά στις εκκινήσεις, ενώ η ζωντάνια δεν πρόκειται να λείψει από το Beverly, μέχρι αυτό να φτάσει κοντά στην τελική του.
Η αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη είναι αέρινη και παράλληλα στιβαρή. Ο όγκος του, από την άλλη, βρίσκεται στα πρότυπα της κατηγορίας και το ιταλικό scooter θα βρει κάποια εμπόδια στο δρόμο του. Έξω από την πόλη, το Beverly θα παραμείνει σταθερό, ακόμη και κοντά στην τελική του. Τα 135 χλμ./ώρα που θα αποτελέσουν την τελική ένδειξη στο κοντέρ του, είναι ικανοποιητικά για μικρά ταξιδάκια, αλλά η έλλειψη ζελατίνας θα κουράσει τον αναβάτη.
Τιμή: 4.450 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 22,2/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/5.750
Βάρος (κιλά) 165
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.