net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο χωμάτινο τερέν δεν θα νιώσετε απλά ασφάλεια, αλλά θα το διασκεδάσετε κιόλας ακόμη και όταν τα πράγματα δυσκολέψουν.

Το ιταλικό on-off θα κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση στο χώμα και μεγάλη ταχύτητα στα ανοιχτά κομμάτια.

Τα φρένα του Husqvarna διαθέτουν δύναμη και αίσθηση με τη συνολική τους απόδοση να είναι προσανατολισμένη στο χώμα.

Αν και δεν ξεπερνά τα 576 κ.εκ., η ευστροφία και η απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα το φέρνουν σε άμεση σύγκριση με τα 650άρια της κατηγορίας.

Μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις έχει αναλάβει την πληροφόρηση του αναβάτη. Σε αυτές περιλαμβάνεται και το χρονόμετρο!

Στενή και μακριά η σέλα του T.E., επιτρέπει στον αναβάτη να κινηθεί πάνω της με άνεση. Τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης αρκούν για μικρά ταξίδια.

Ανταγωνισμός: BMW G650 Xchallenge

Ανταγωνισμός: KTM 690 LC4 Enduro

Μεταχειρισμένη: Husqvarna T.E. 610 I.E.

Ένα γνήσιο enduro, ένα αυθεντικό on-off, από ένα μετρ του είδους, το οποίο μπορεί να κινηθεί με την ίδια ευκολία και ταχύτητα, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα.

 
Husqvarna και χώμα είναι δύο έννοιες που έχουν ταυτιστεί απόλυτα στο μυαλό κάθε μοτοσικλετιστή. Το χωμάτινο προφίλ της εταιρείας γιγαντώθηκε μέσα από τις αγωνιστικές επιτυχίες και αυτές οι επιτυχίες ήταν που έφεραν μοντέλα σαν το T.E. 610 I.E. στην παραγωγή. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε το 2007 και έμεινε στην παραγωγή για μόλις δύο χρόνια, μέχρι δηλαδή να εμφανιστεί το T.E. 630 που γνωρίζουμε σήμερα. Σε σχέση με το μοντέλο που αντικατέστησε, οι διαφορές ήταν μικρές και λιγότερες από όσο υπονοούσαν τα νέα, τότε πλαστικά της. Είχαν να κάνουν κυρίως με τις αλλαγές στον κινητήρα που απέκτησε ψεκασμό αλλά και τις αναρτήσεις που δέχτηκαν μία μικρής έκτασης αναβάθμιση.

Αισθητική: Επιθετική και διαχρονική
Αν και έχουν περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε το T.E. 610, δε μπορεί να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση παρωχημένο όσον αφορά στην εμφάνισή του. Οι πλαστικές επιφάνειες έχουν περιοριστεί στις απολύτως απαραίτητες και ο λιτός σχεδιασμός τους σε συνδυασμό με τις χρωματικές επιλογές και το μικρό μασκάκι, δημιουργούν μία εικόνα ετοιμοπόλεμης και σπαρτιάτικης μοτοσικλέτας έτοιμης για όλα. Τη βλέπει και αμέσως σου δημιουργείται η επιθυμία να την καβαλήσεις και να πάρεις τα βουνά.

Εργονομία/ποιότητα: Χωρίς παράπονα
Η λεπτή και ψηλή σιλουέτα του T.E. προϊδεάζει αμέσως και για τα επίπεδα εργονομίας της μοτοσικλέτας. Η μεγάλη απόσταση της σέλας από το έδαφος θα ταιριάξει καλύτερα με τους ψηλούς αναβάτες. Οι κοντύτεροι θα πρέπει απλά να το συνηθίσουν. Επάνω στη μοτοσικλέτα, όλα βρίσκονται στις σωστές αποστάσεις, με το σωστό σε πλάτος τιμόνι να δημιουργεί πολύ καλό μοχλό για τον έλεγχο του 610 T.E. σε άσφαλτο και χώμα. Τα μαρσπιέ βρίσκονται επίσης σε καλή θέση και σε συνδυασμό με τo μικρό πλάτος του Τ.Ε. επιτρέπουν στην αναβάτη να οδηγεί όρθιος χωρίς να κουράζεται ή να ενοχλείται, αν και η αριστερή μπότα βρίσκει στο αριστερό κάλυμμα του σωλήνα της εξαγωγής. Με συνεπιβάτη τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο αλλά για μικρές διαδρομές δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα. Η ποιότητα κατασκευής της ιταλικής μοτοσικλέτας κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τα πλαστικά και την εφαρμογή τους, κάτι που ισχύει και για τα μεταλλικά της μέρη. Μόνη παραφωνία στην όλη εικόνα αποτελούν τα αυτοκόλλητα, τα οποία δεν έχουν περαστεί με βερνίκι και ενδέχεται να…τα βρουν σκούρα μετά από κάποια πλυσίματα.

Στο δρόμο: Μπορεί παντού
Τα βλέπεις όλα από ψηλά πάνω στη σέλα του T.E. 610. Για καθημερινή χρήση είναι μία εξαιρετική επιλογή, αφού το τιμόνι του περνά πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, το μικρό βάρος δεν κάνει ποτέ αισθητή την παρουσία του και το… αμελητέο πλάτος θα σας επιτρέψει να χωθείτε παντού. Μπόνους αποτελεί η εξαιρετική ορατότητα που προσφέρει η ψηλή θέση οδήγησης. Τo USD πιρούνι της Marzocchi και το αμορτισέρ της Sachs, απορροφούν τα πάντα με τις μεγάλες διαδρομές και την ποιοτική τους λειτουργία και εύκολα μπορούν να έρθουν στα μέτρα του εκάστοτε αναβάτη. Μικρά ταξίδια θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε με το Husqvarna αρκεί να είστε συνειδητοποιημένος. Η άνεση που προσφέρει η λεπτή σέλα δεν είναι αρκετή για τη διάσχιση της Ευρώπης, ωστόσο είναι καλύτερη από όσο περιμένατε αρχικά. Ο δυνατός και οικονομικός κινητήρας μπορεί να σας ταξιδέψει με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες, αρκεί να αντέχετε στην πίεση του αέρα. Στο χωμάτινο τερέν δεν θα νιώσετε απλά ασφάλεια, αλλά θα το διασκεδάσετε κιόλας ακόμη και όταν τα πράγματα δυσκολέψουν. Η εμπειρία της εταιρείας στο συγκεκριμένο τομέα δεν κρύβεται.

Συμπέρασμα: Μπαλαντέρ
Το on-off της Husqvarna είναι ένας γνήσιος εκπρόσωπος της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η πολύ καλή και ευχάριστη συμπεριφορά, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα σε συνδυασμό με το δυνατό, οικονομικό και γλυκό σε απόδοση κινητήρα, συνθέτουν ένα σύνολο που θα ικανοποιήσει, τόσο τον αρχάριο, όσο και τον έμπειρο αναβάτη. Δεν θα πει όχι πουθενά, στην καθημερινή μετακίνηση θα αποδειχθεί πραγματικό εργαλείο και το όνομα της Husqvarna στα πλαστικά του θα δώσει και το απαραίτητο κύρος στον ιδιοκτήτη του.

Ο ανταγωνισμός
BMW G650 Xchallenge
Μία πολύ αξιόλογη προσπάθεια από τη γερμανική εταιρεία που μπορεί να κινηθεί με ευκολία σε κάθε είδους τερέν. Όπως και το TE, έτσι και το Xchallenge διαθέτει πολύ καλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου λόγω των μεγάλων διαδρομών που έχουν οι αναρτήσεις και των ποιοτικών τους χαρακτηριστικών. Ο αξιόπιστος κινητήρας του προέρχεται από τα μονοκύλινδρο F650GS, όμως διαθέτει καλύτερη απόκριση και σε συνδυασμό με το αρκετά μικρότερο βάρος της μοτοσικλέτας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις.
KTM 690 LC4 Enduro
Το όνομα της KTM αποτελεί από μόνο του εγγύηση για τις δυνατότητες των μοτοσικλετών της εκτός δρόμου. Το 690 δεν αποτελεί εξαίρεση και θα το επιβεβαιώσει κάθε φορά που θα βρεθεί σε χωμάτινο τερέν. Ο πανίσχυρος κινητήρας του διαθέτει ροπή και ισχύ από το ρελαντί μέχρι τα κόκκινα και παρουσιάζεται πολιτισμένος σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Τα κορυφαία περιφερειακά της μοτοσικλέτας της επιτρέπουν να κινηθεί ταχύτατα και στην άσφαλτο, ενώ η κίνηση στην πόλη αποτελεί ένα από τα αγαπημένα της παιχνίδια.

Τι να προσέξετε
Τo 610 T.Ε. αποδείχθηκε ένα αρκετά αξιόπιστο μοντέλο. Οι δυνατότητές του στο χώμα σίγουρα ώθησαν πολλούς από τους ιδιοκτήτες του να απολαύσουν και αυτό το τερέν, οπότε δώστε αρκετή προσοχή στα πλαστικά και μεταλλικά μέρη για τυχόν σοβαρές πτώσεις. Απαραίτητο και το συμπληρωμένο βιβλίο περιοδικής συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα.

Τι να αλλάξετε
Δεν είναι πολλά αυτά που μπορείτε να αλλάξετε πάνω στην μοτοσικλέτα της Husqvarna. Μία σέλα που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στο σωματότυπό σας ίσως θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σε αυτά. Επίσης, το γεγονός ότι βασίζεται στο 610 SM σημαίνει ότι, με ένα ζευγάρι 17ηδες τροχούς, έχετε στα χέρια σας ένα εξαιρετικό supermoto!

Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
576
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)
53/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
5,3/6.500
Τροφοδοσία
ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
12,5
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,1
Τελική (χλμ./ώρα)
176
Εκκίνηση
Μίζα
Μήκος (χλστ.)
2.200
Πλάτος (χλστ.)
820
Ύψος σέλας (χλστ.)
940
Μεταξόνιο (χλστ.)
1.505
Βάρος (κιλά, γεμάτο)
140
Ελαστικό μπροστά
90/90-21
Ελαστικό πίσω
140/80-18
Φρένα μπροστά
Δίσκος, 260 χλστ.
Φρένα πίσω
Δίσκος, 220 χλστ.
Τιμή
4.200-4.900 ευρώ

 

HUSQVARNA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ