Ο χαρακτηρισμός «καρδιά» είναι μάλλον ο ακριβέστερος που μπορεί να δοθεί για να δείξει τη δουλειά του εμβόλου. Το έμβολο είναι αυτό που έρχεται σε άμεση επαφή με τη φωτιά στον κύλινδρο, δέχεται ολόκληρη την πίεση που αναπτύσσεται εκεί, και την μετατρέπει σε κίνηση σπρώχνοντας τον διωστήρα (μπιέλα). Ολη αυτή τη διαδικασία, την επαναλαμβάνει πολλές φορές μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, επιταχύνοντας και επιβραδύνοντας συνεχώς ανάμεσα στα δύο Νεκρά Σημεία (Ανω Ν.Σ. και Κάτω Ν.Σ.). Από τα παραπάνω, γίνονται φανερές οι μηχανικές απαιτήσεις που πρέπει να έχει ένα έμβολο: Αρχικά, πρέπει να αντέχει στις τεράστιες πιέσεις που δέχεται από τα αέρια, αλλά και στις μεγάλες αδρανειακές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την παλινδρόμηση. Ταυτόχρονα, πρέπει να είναι ελαφρύ, ώστε οι τελευταίες να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες, αλλά και για να εμφανίζονται όσο γίνεται χαμηλότερες απώλειες ισχύος από την αδράνεια των μηχανικών μερών. Η λύση στο πρόβλημα εύρεσης κατάλληλου υλικού γι’ αυτή τη δουλειά, βρέθηκε στο αλουμίνιο. Ειδικά στους σύγχρονους κινητήρες μοτοσικλετών και αυτοκινήτων, τα έμβολα είναι αποκλειστικά αλουμινένια.
Η Royal Enfield λανσάρει το πρόγραμμα Reown για αγοραπωλησία μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών
Πλαϊνές βαλίτσες: Πλαστικό ή αλουμίνιο;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Vespa: Έφτασε σε αξία το ένα δισεκατομμύριο!
Θα πλήρωνες extra για «ξεκλειδώσεις» εξοπλισμό μέσω λογισμού;
Full face κράνος Yohe 910 SV G04
Pirelli Angel Scooter 110/70-14 & 120/180-14
Anorak αδιάβροχο σετ Street long
Pilot Alpha SV ECE 22.06 μαύρο / fluo gloss (extra ασημί ζελατίνα)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr