net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Crosstourer περνά στη μαζική παραγωγή, με τον V4 κινητήρα του VFR 1200F να ρυθμίζεται στις ανάγκες του.

Το ολοκαίνουργιο NC700X διαθέτει δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει για τη ροπή του.

Το NC700S ρίχνεται στη μάχη των μεσαίων street και διαθέτει σύγχρονη αισθητική και αποθηκευτικό χώρο!

Το Vision θα διατίθεται το 2012 όχι μόνο στα 110, αλλά και στα 50 κ.εκ.

Το νέο παπί από τη Honda, με το όνομα Wave 110i, έχει δύσκολη κληρονομιά να ακολουθήσει.

Τα νέα μοντέλα της Honda στην EICMA

Πρωτότυπα που περνούν στη μαζική παραγωγή, ολοκαίνουργια μοντέλα και βελτιώσεις σε υπάρχουσες μοτοσικλέτες παρουσίασε η Honda στην έκθεση EICMA.

 
Ήδη γνωρίζουμε τα πάντα για το ολοκαίνουργιο Integra, το μοντέλο που παρουσίασαν οι Ιάπωνες πριν μερικές εβδομάδες, ενώ πληροφορηθήκαμε και τα σχέδια της Honda να περάσει το περσινό concept Crosstourer στη μαζική παραγωγή. Όσον αφορά στο τελευταίο, οι τελευταίες επίσημες πληροφορίες (τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη) φανερώνουν αυτό που όλοι υποψιαζόμασταν: το Crosstourer συνδυάζει το sport χαρακτήρα του V4 κινητήρα που έχουμε δει και στο VFR 1200F με τις ψηλές αναρτήσεις και τον περιπετειώδη χαρακτήρα. Ο κινητήρας των 1.273 κ.εκ. έχει βελτιωθεί, όσον αφορά στη λειτουργία του, στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ., το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο και, όσον αφορά στις τεχνολογικές λύσεις, το Crosstourer διαθέτει το σύστημα διπλού συμπλέκτη (DCT), traction control (TCS) και συνδυασμένο ABS (C-ABS).

Μαζί με το Crosstourer, η Honda ανακοίνωσε δύο ακόμη μοτοσικλέτες, οι οποίες θα ριχτούν στη μάχη της μεσαίας κατηγορίας. Πρόκειται για τα NC700X και NC700S, ένα on-off κι ένα γυμνό street αντίστοιχα. Αμφότερα χρησιμοποιούν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 670 κ.εκ., ο οποίος, σύμφωνα με τη Honda, ξεχωρίζει για τα αποθέματα ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας και την οικονομική κατανάλωση. Όμοιο είναι και το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο των δύο μοντέλων, ενώ και στα δύο συναντάμε το προαιρετικό σύστημα DCT.

Επιπλέον, το NC700X διαθέτει και αποθηκευτικό χώρο, ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, ρεζερβουάρ 14,1 λίτρων και διαδρομές αναρτήσεων 153,5 χλστ. μπροστά και 150 χλστ. πίσω. Η απόδοση του κινητήρα αγγίζει τους 51,8 ίππους στις 6.250 και τα 6,3 kgm ροπής στις 4.750 σ.α.λ.. Στον προαιρετικό του εξοπλισμό, τέλος, ανήκει και το συνδυασμένο σύστημα ABS. Ο αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και στην έκδοση S, η οποία αποδίδει, χάρη σε διαφορετικές ρυθμίσεις, 47,6 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπής στις 4.750 σ.α.λ.. Όπως είναι φυσικό, η γεωμετρία του, το ύψος της διαδρομής των αναρτήσεων και η θέση οδήγησης είναι διαφορετικές στη γυμνή έκδοση, απ’ ότι στην on-off.

Εκτός από τις παραπάνω μοτοσικλέτες, η Honda παρουσίασε και κάποιες άλλες προσθήκες στη γκάμα της. Συγκεκριμένα, αυτή θα εμπλουτιστεί με το νέο Vision 50 (το οποίο θα εμπλουτίσει τη γκάμα των Vision), αλλά και με ένα νέο παπί, το Wave 110i.

Η Honda, τέλος, αναβάθμισε για το 2012 τα Goldwing 1800 και CBR 1000RR, ενώ 16 από τα υπάρχοντα μοντέλα της θα διατίθενται σε νέους χρωματισμούς.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ