• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είτε μέσα, είτε έξω από την πόλη, το SR Max θα κινηθεί με ζωντάνια, ευελιξία και sport διαθέσεις.

Οι αναρτήσεις είναι σχετικά σφιχτές επιτρέποντας στον αναβάτη να μη φοβάται για παράπονα όταν το scooter πιέζεται.

Ο πίνακας οργάνων επεκτείνεται και στο τιμόνι και διαθέτει, εκτός των άλλων, ενδείξεις για μέγιστη και μέση ταχύτητα, καθώς και για την αυτονομία.

Κάτω από τη σέλα του SR Max θα χωρέσουν δύο jet κράνη ή ένα full face.

Δοκιμή: Aprilia SR Max 300 i.e.

Δοκιμάζουμε το SR Max 300 i.e. και διαπιστώνουμε πως συνδυάζει πράγματα από δύο διαφορετικούς κόσμους. Από τη μία, είναι άνετο και ευρύχωρο, και από την άλλη ιδιαίτερα ζωντανό!

 
Δεν έχεις άδικο να νομίζεις ότι το νέο Aprilia SR Max 300 i.e. μοιάζει εξωφρενικά με το Gilera Nexus. Το SR έχει βασιστεί σε τεράστιο βαθμό στο παλιότερο scooter της Gilera και χρησιμοποιεί ουσιαστικά όχι την πλατφόρμα του Nexus, αλλά το ίδιο το Nexus. Οι διαφορές τους είναι ελάχιστες και σχεδόν απαρατήρητες. Νέο κάλυμμα στο τελικό εξάτμισης, διαφορετικά γραφικά (και λογότυπα, φυσικά) και ελάχιστα διαφοροποιημένοι καθρέφτες και ζελατίνα.

Από τη στιγμή που ο χαρακτήρας του SR Max συνδυάζει την πρακτικότητα με το sport στοιχείο, η αισθητική του δε θα μπορούσε να ακολουθεί διαφορετικό δρόμο. Παρά τις μεγάλες επιφάνειες των πλαστικών, απόρροια του GT κομματιού του χαρακτήρα του scooter, η sport αισθητική είναι διάσπαρτη σε όλο το κοστούμι του. Το SR αποτινάσσει χάρη σε αυτή τον ορισμό του κοριτσιού της διπλανής πόρτας ή του καλού παιδιού και είναι επιθετικό στο σχεδιασμό του. Η μάσκα, παρά τον όγκο της, είναι επιθετική. Είναι γεμάτη γωνίες και διαθέτει τρεις εισαγωγές αέρα, στο κέντρο και στα πλάγια. Εισαγωγές αέρα συναντάμε και στο τούνελ της κεντρικής ποδιάς, ενώ στο μπροστινό φτερό βρίσκονται αεροτομές. Η βάση της ποδιάς παραπέμπει σε σχεδιασμό superbike, παρά τον όγκο της, ενώ κόντρα στο μεγάλο της μέγεθος λειτουργεί και η πλατιά μεν, αιχμηρή δε ουρά.

Στο sport χαρακτήρα του σχεδιασμού συμβάλλουν καθοριστικά και τα γραφικά της Aprilia, καθώς και άλλες λεπτομέρειες. Οι έντονες διχρωμίες (σε σέλα, μάσκα και ποδιά) κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως και οι μίνιμαλ καθρέφτες και η αιχμηρή βάση της πινακίδας. Συνολικά, ο σχεδιασμός του SR Max 300 i.e. συνδυάζει τις πρακτικές ανάγκες (άνεση, προστασία από τον αέρα, χώροι) με τη sport αισθητική, χωρίς το αποτέλεσμα να μοιάζει παράταιρο ή υβριδικό. Ο συνδυασμός αυτός μοιάζει σαν το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο και το scooter της Aprilia είναι όμορφα επιθετικό.

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή στο τεύχος 21 του Μοtο Τρίτη που κυκλοφορεί.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ