Πρόκειται για το πολύ σημαντικό μοντέλο της Kawasaki που αναμένεται για μια ακόμη φορά να κυριαρχήσει στην αγορά. Με νέο κινητήρα, νέο πλαίσιο, νέα ανάρτηση και νέο πακέτο ηλεκτρονικών, η ολοκαίνουργια Ninja ZX-10R της Kawasaki αντιπροσωπεύει την πρώτη απόπειρα ολοκληρωμένου επανασχεδιασμού από την πρώτη κυκλοφορία της το 2004, αυξάνοντας σημαντικά τις βασικές επιδόσεις. Ο κινητήρας της είναι 998 κ.εκ. και αποδίδει 200 ίππους και 112 Nm στις 11.500 σ.α.λ. Το συνολικό της μήκος είναι 2.075 χιλιοστά και το βάρος της περιορίζεται στα 198 κιλά (ή 201 κιλά με ABS). Σχεδιασμένη με τρόπο που να επιτρέπει σε μεγάλο αριθμό αναβατών να βιώνουν τη συγκίνηση από την οδήγηση ενός superbike στα όρια, η καινούργια Ninja ZX-10R είναι εξοπλισμένη με πολύ προηγμένη τεχνολογία. Χαρακτηριστικά όπως το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αγωνιστικού τύπου της Kawasaki (S-KTRC), η λειτουργία επιλογής ισχύος και το σύστημα ABS τύπου supersport (KIBS) (μόνο στη ZX1000K) βοηθούν τους οδηγούς να εξερευνήσουν αυτά τα όρια. H τιμής της νέας Kawasaki ZX-10R είναι 16.990 ευρώ (ή 17.990 ευρώ με ABS).
Τα σημαντικότερα στοιχεία της είναι:
• Ο εντελώς καινούργιος, πιο ισχυρός κινητήρας με αγωνιστικού σχεδιασμού κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας.
• Το νέο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο.
• Το μπροστινό πιρούνι Big Piston Fork (BPF) και πίσω ανάρτηση οριζόντιου συνδέσμου.
• Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Sport- Kawasaki (S-KTRC).
• Η επιλογή επιπέδου ισχύος με μεταβλητή ενδιάμεση θέση.
• Η διαθέσιμη έκδοση (ΖΧ1000Κ) με ευφυές σύστημα ABS (KIBS).
• Το υψηλής ποιότητας αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kawasaki Ninja ZX-10R έχουν ως εξής:
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, εν σειρά τετρακύλινδρος
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Διάμετρος x Διαδρομή: 76.0x55.0
Λόγος συμπίεσης: 13.0:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 200.1/13,000*
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11.4/11,500*
Τροφοδοσία: Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Έγχυση καυσίμου: 4 εγχυτήρες καυσίμου (Keihin) 47mm με οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες
γκαζιού, διπλής έγχυσης
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Μήκος (χλστ.): 2.075
Πλάτος (χλστ.): 715
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.425
Ύψος σέλας (χλστ.): 813
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 201
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πηρούνι 43mm με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων.
Διαδρομή (χλστ.): 120
Ανάρτηση πίσω: Οριζόντιας τοποθέτησης αερίου-λαδιού με ρυθμίσεις
απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Διαδρομή (χλστ.): 140
Φρένο εμπρός: Διπλοί ημίπλευστοι δίσκοι 310 χιλ. τύπου petal, με δαγκάνες διπλές, ακτινικής διάταξης, 4 αντιτιθέμενων αλουμινένιων εμβόλων.
Φρένο πίσω: Μονός δίσκος 220 χιλ. τύπου petal, με δαγκάνα μονού εμβόλου.
*Ανακοινώσιμα μεγέθη



EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.