Πριν λίγο καιρό, η Honda που είχε αφήσει ελάχιστα στοιχεία να διαρρεύσουν, ανακοίνωσε τις μικρές αλλαγές, κυρίως σε περιφερειακό εξοπλισμό, που θα υποστεί η supersport ναυαρχίδα της. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που πίστευαν ότι μια από τις δραστικές αλλαγές στο CBR 1000RR θα αφορούσε στην τοποθέτηση συστήματος ride-by-wire στο γκάζι, ωστόσο, η μόνη αλλαγή που έχει κάποια σχέση με τον κινητήρα έχει να κάνει με τη βελτίωση του συστήματος ψεκασμού. Ο περιφερειακός εξοπλισμός (ιδίως οι αναρτήσεις) και οι τομείς στους οποίους οι Ιάπωνες θεώρησαν ότι το CBR χρήζει βελτίωσης συγκεντρώνουν τις περισσότερες αλλαγές. Το CBR 1000RR, λοιπόν, αποκτά νέες αναρτήσεις και ζάντες και ανανεώνεται στους τομείς του σχεδιασμού, της εργονομίας, του ηλεκτρονικού ψεκασμού και των φρένων.
Αναλυτικότερα, οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν:
• Νέο αμορτισέρ πίσω. Το ολοκαίνουργιο και πατενταρισμένο αμορτισέρ φέρει την υπογραφή της Showa και διαθέτει, μεταξύ άλλων, και εσωτερικό κύλινδρο, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη και πιο ελεγχόμενη απόσβεση των ανωμαλιών.
• Νέο πιρούνι, επίσης από τη Showa. Ακολουθεί τη νέα τεχνολογία Big Piston και έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ακρίβεια, την ομαλότερη απόσβεση, τον καλύτερο έλεγχο και τη βελτιωμένη πληροφόρηση.
• Νέες ζάντες κατασκευασμένες από αλουμίνιο που προσφέρουν μεγαλύτερη στιβαρότητα.
• Επανασχεδιασμένο φέρινγκ που προστατεύει αποτελεσματικότερα τον αναβάτη, ενώ παράλληλα ευνοεί την εισροή αέρα για την ψύξη του κινητήρα. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, χάρη στο νέο spoiler.
• Νέο πίνακα οργάνων που έχει γίνει πιο εργονομικός, διαθέτοντας πολλές χρήσιμες ενδείξεις.
• Αναθεωρημένο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού που χαρίζει περισσότερο γραμμικές αντιδράσεις στο CBR 1000RR, ειδικά στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού.
• Το προαιρετικό C-ABS που δέχτηκε κάποιες μικροαλλαγές, ώστε να αποκτήσει ένα περισσότερο sport προφίλ, ειδικά στο πίσω φρένο.
• Νέοι είναι και οι χρωματισμοί σε κόκκινο και σε τριχρωμία λευκό-μπλε-κόκκινο.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Honda CBR 1000RR έχουν ως εξής:
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 16Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999,8
Διάμετρος x Διαδρομή: 76 x 55,1
Λόγος συμπίεσης: 12,3:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 175,5/12.000*
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,4/8.500*
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 17,7
Μήκος (χλστ.): 2.077
Πλάτος (χλστ.): 826
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.407
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 200
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστρ. πιρούνι big fork 43 χλστ., πλήρες ρυθμίσεων
Διαδρομή (χλστ.): 120
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ, πλήρες ρυθμίσεων
Διαδρομή (χλστ.): 62
Φρένο εμπρός: 2Δ/320, τετραπίστονες δαγκάνες (C-ABS)
Φρένο πίσω: Δ/220, μονοπίστονη δαγκάνα
*Ανακοινώσιμα μεγέθη
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr