Tο CBR600F εμφανίστηκε πριν από 25 σχεδόν χρόνια. Από τότε προσπαθούσε να γεφυρώσει το χάσμα που υπήρχε μεταξύ των μοτοσικλετών που έβγαζαν πινακίδα αλλά διέπρεπαν στην πίστα και εκείνων που προορίζονταν για καθημερινή μετακίνηση, με κύρια προτερήματα την άνεση και τη χρηστικότητα. Η ιαπωνική εταιρία ανέλαβε μία δύσκολη αποστολή προσπαθώντας να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα και όμως το πέτυχε. Κάθε νέο CBR-F έκλεινε όλο και περισσότερο το κενό και γινόταν όλο και πιο σπορτίφ, χωρίς παράλληλα να ξεχνά τον παράγοντα καθημερινή μετακίνηση. Γενιά με τη γενιά οι μοτοσικλέτες που παρουσιάζονταν έφταναν όλο και πιο κοντά στο στόχο που είχε θέσει η ιαπωνική εταιρία, με αποτέλεσμα η σειρά F των CBR600 να αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς, οι οποίοι έψαχναν ακριβώς για ένα τέτοιο μοντέλο. Ό,τι πρέπει για να ξεσαλώσεις στη σέλα της σε έναν επαρχιακό δρόμο ή σε κάποιο Track Day, αλλά αρκετά άνετη για να γυρίσεις με αυτή σπίτι και να πας την επόμενη μέρα στη δουλειά σου χωρίς να σιχτιρίζεις για τα σούπερ χαμηλά clip on που σου έκοβαν τους καρπούς ή για τις κράμπες από τα μαρσπιέ που ήταν τοποθετημένα στο…Θεό. Τα επίπεδα ολοκλήρωσης έφτασαν σχεδόν στο μάξιμουμ, με το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 1995 και, από τότε μέχρι και το 2006, υπήρχε πάντα στη γκάμα της Honda, ένα 600άρι CBR-F που μπορούσε να κάνει τα πάντα και μάλιστα καλά. Φέτος, η ιαπωνική εταιρία προχωρά στην παρουσίαση του νέου μοντέλου της σειράς. Με βάση το Hornet των 600 κ.εκ., το καινούριο CBR600F έρχεται να χτίσει πάνω στην επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του προσφέροντας στο μοτοσικλετιστικό κοινό μία σπορ μοτοσικλέτα για τα πάντα. Μπορεί να τα καταφέρει σε αυτή τη δύσκολη αποστολή;



PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.