Τόσο το σημερινό, νέο, μοντέλο όσο και το πρώτο Diversion (1991-2002), αποτελούσαν και αποτελούν μοτοσικλέτες της λεγόμενης all-round κατηγορίας, δηλαδή «τα κάνω όλα και συμφέρω». Αυτό στην ελληνική μοτοσικλετιστική πραγματικότητα μπορεί να σημαίνει κίνηση καθημερινά στην πόλη, χαλαρές βραδινές βόλτες, αποδράσεις με την παρέα τα σαββατοκύριακα και μακρινά ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος με συνεπιβάτη και αποσκευές. Και μάλιστα, όλα αυτά με μία μόνο μοτοσικλέτα, που δεν χρειάζεται να αδειάσετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό για να την αποκτήσετε και να την συντηρήσετε στη συνέχεια. Το Diversion αποτελεί έναν κλασικό τετρακύλινδρο εκπρόσωπο της κατηγορίας, του οποίου η επιτυχία έγκειται στο πόσο καλά τα καταφέρνει σε καθένα από τα ανωτέρω αναγραφόμενα πεδία χρήσης. Βέβαια, οι απαιτήσεις με βάση την απόδοση του ανταγωνισμού είναι μεγάλες και δεν αρκεί απλώς η επίτευξη του μέσου όρου στο σύνολο! Όπως και να το δει κανείς, το Diversion ανήκει στα «μαζεμένα» μοντέλα της κατηγορίας, σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές του διαστάσεις. Ο λόγος που δημιουργείται αυτή η αίσθηση στον παρατηρητή είναι η λεπτή σιλουέτα του συνόλου ρεζερβουάρ – σέλας – ουράς, ενώ ακόμα και το φέρινγκ που προσθέτει -οπτικά- βάρος και όγκο στο μπροστινό μέρος, αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά «πληθωρικό» από τη θέση του οδηγού. Πάνω στο Diversion τίποτα δεν πρόκειται να ξενίσει τον οδηγό, ο οποίος κάθεται χαμηλά και με μια ελαφριά προς τα εμπρός κλίση, πατώντας με ευκολία και τα δύο του πόδια στο έδαφος. Οι πιο ψηλοί ίσως να βρουν τη γωνία που σχηματίζουν τα γόνατα τους εν κινήσει πιο «οξεία» από τα συνήθη δεδομένα της κατηγορίας, σε καμία περίπτωση όμως δεν χαρακτηρίζεται υπερβολική ή προβληματική. Η modular φιλοσοφία, που αποτελεί κοινό σημείο στα μοντέλα της κατηγορίας, εκφράζεται στο Diversion με τη δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού σε δύο θέσεις που μεταβάλλουν την απόστασή του από τον οδηγό. Αρκεί να διανυθεί μια απόσταση λίγων δεκάδων μέτρων για την «περίοδο γνωριμίας» με το Diversion…
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr