Πριν από μερικά χρόνια στη χώρα μας, όταν ο λόγος ερχόταν στις «μεσαίου» κυβισμού μοτοσικλέτες, εννοούσαμε αποκλειστικά και μόνο τα on-off. Τα supersport μπορεί να ανήκαν βάση κυβισμού σε αυτή τη κλάση, αλλά τόσο ή τιμή τους, όσο και ο ειδικός προορισμός τους τα κατέτασσαν σε μια ξεχωριστή κατηγορία της οποία τα χαρακτηριστικά δεν είχαν και πολύ σχέση με τις ανάγκες της καθημερινής χρήσης. Street προτάσεις υπήρχαν, αλλά τα νούμερα των πωλήσεων μαρτυρούσαν πως οι έλληνες μοτοσικλετιστές προτιμούσαν σαφώς τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των on-off, έναντι των ασφάλτινων ανταγωνιστών τους. Σταδιακά όμως πολλοί αναβάτες συνειδητοποίησαν πως στη πράξη οι εκτός δρόμου δυνατότητες των on-off παρέμεναν ανεκμετάλλευτες, αφού η διάσχιση ενός καλά πατημένου χωματόδρομου μια φορά το χρόνο, δεν συνιστούσε σε καμία περίπτωση «χωμάτινη χρήση». Το να «κουβαλάς» λοιπόν μαζί σου μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ενδοτικά πλαίσια και μικρού πλάτους ελαστικά χωρίς λόγο, με αποτέλεσμα να «ζημιώνεται» και η συμπεριφορά στη άσφαλτο (που αποτελούσε και το 99,9% της χρήσης) ήταν μια σκληρή πραγματικότητα που αφορούσε χιλιάδες αναβάτες. Αυτό το γεγονός συνέπεσε με τη παρουσίαση όλο και πιο πολλών street μοντέλων με κυβισμό 500 – 800 κ.εκ. και έτσι διαμορφώθηκε η σημερινή κατάσταση στην αγορά, όπου τα on-off εξακολουθούν να έχουν το πρώτο λόγο στις πωλήσεις, απειλούνται όμως άμεσα με «εκθρονισμό» από τα street. Γιατί μπορεί τα on-off να καλύπτουν ένα ευρύτατο πεδίο χρήσεων που περιλαμβάνει και το χώμα, όταν όμως το ζητούμενο είναι αποκλειστικά η άσφαλτος τα street αποτελούν μια σαφώς πιο ενδεδειγμένη λύση, αφού υπερισχύουν στο ταξίδι και στην οδική συμπεριφορά γενικότερα.
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.