Πριν από μερικά χρόνια στη χώρα μας, όταν ο λόγος ερχόταν στις «μεσαίου» κυβισμού μοτοσικλέτες, εννοούσαμε αποκλειστικά και μόνο τα on-off. Τα supersport μπορεί να ανήκαν βάση κυβισμού σε αυτή τη κλάση, αλλά τόσο ή τιμή τους, όσο και ο ειδικός προορισμός τους τα κατέτασσαν σε μια ξεχωριστή κατηγορία της οποία τα χαρακτηριστικά δεν είχαν και πολύ σχέση με τις ανάγκες της καθημερινής χρήσης. Street προτάσεις υπήρχαν, αλλά τα νούμερα των πωλήσεων μαρτυρούσαν πως οι έλληνες μοτοσικλετιστές προτιμούσαν σαφώς τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των on-off, έναντι των ασφάλτινων ανταγωνιστών τους. Σταδιακά όμως πολλοί αναβάτες συνειδητοποίησαν πως στη πράξη οι εκτός δρόμου δυνατότητες των on-off παρέμεναν ανεκμετάλλευτες, αφού η διάσχιση ενός καλά πατημένου χωματόδρομου μια φορά το χρόνο, δεν συνιστούσε σε καμία περίπτωση «χωμάτινη χρήση». Το να «κουβαλάς» λοιπόν μαζί σου μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ενδοτικά πλαίσια και μικρού πλάτους ελαστικά χωρίς λόγο, με αποτέλεσμα να «ζημιώνεται» και η συμπεριφορά στη άσφαλτο (που αποτελούσε και το 99,9% της χρήσης) ήταν μια σκληρή πραγματικότητα που αφορούσε χιλιάδες αναβάτες. Αυτό το γεγονός συνέπεσε με τη παρουσίαση όλο και πιο πολλών street μοντέλων με κυβισμό 500 – 800 κ.εκ. και έτσι διαμορφώθηκε η σημερινή κατάσταση στην αγορά, όπου τα on-off εξακολουθούν να έχουν το πρώτο λόγο στις πωλήσεις, απειλούνται όμως άμεσα με «εκθρονισμό» από τα street. Γιατί μπορεί τα on-off να καλύπτουν ένα ευρύτατο πεδίο χρήσεων που περιλαμβάνει και το χώμα, όταν όμως το ζητούμενο είναι αποκλειστικά η άσφαλτος τα street αποτελούν μια σαφώς πιο ενδεδειγμένη λύση, αφού υπερισχύουν στο ταξίδι και στην οδική συμπεριφορά γενικότερα.
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Νέα μορφή διασκέδασης σε δυο τροχούς;
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Σε δημοπρασία η Aprilia MotoGP του Aleix Espargaró – Αυθεντική RS-GP20 από το 2020
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων - Εναλλακτικές οδοί
Η Τροχαία «έκλεισε» την Αθήνα με μαζικά αλκοτέστ τα ξημερώματα
Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail III 90/90-21 & 150/70-17
REPSOL καθαριστικό spray Degreaser and Engine cleaner
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.