|
Φρένα-άγκυρες η BMW R 1300 GS με ακινητοποίηση στα 38,95 μέτρα
Οικονομικότερη η Suzuki V-Strom 1050 στα 15.595 ευρώ
Γυρνάς και τον κόσμο με την Africa Twin 1100 Adventure με 435 χλμ αυτονομία
Πανίσχυρη η Ducati Multistrada χάρη στο V4 των 170 ίππων
mototriti Team
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!
Στις μεγάλες adventure μοτοσυκλέτες άνω των 1000 κ.εκ., το αποτελεσματικό σύστημα πέδησης αποτελεί κρίσιμο στοιχείο ασφάλειας λόγω του σημαντικού βάρους και της ισχύος που διαθέτουν. Όταν φορτωμένες με αποσκευές και αναβάτη, αυτές οι μοτοσυκλέτες μπορεί να φτάσουν ―και σε περιπτώσεις να ξεπεράσουν― τα 300 κιλά, καθιστώντας απαραίτητη την ύπαρξη δισκόφρενων μεγάλης διαμέτρου και προηγμένων συστημάτων ABS. Σε off-road συνθήκες με χώμα, άμμο ή βότσαλο, η δυνατότητα προσαρμογής της πέδησης μέσω ρυθμιζόμενου ABS προσφέρει στον αναβάτη τον απαραίτητο έλεγχο για ασφαλείς ελιγμούς. Η ακριβής αίσθηση από τη μανέτα και το πεντάλ του φρένου επιτρέπει τη σταδιακή και ελεγχόμενη επιβράδυνση, ιδιαίτερα σημαντική όταν κατεβαίνεις απότομες κατηφόρες με φορτίο. Η BMW R 1300 GS λοιπόν, ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, επιτυγχάνοντας ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 38,95 μέτρα. Το νούμερο αυτό είναι το καλύτερο στην κατηγορία των 1000αριών adventure με τροχό 19 ιντσών, αποδεικνύοντας την υπεροχή της βαυαρικής πρότασης σε ένα κρίσιμο πεδίο ενεργητικής ασφάλειας. Παρά το βάρος των 237 κιλών, η απόδοση των φρένων είναι εντυπωσιακή και επιβεβαιώνει τη δουλειά που έχει γίνει τόσο στο υδραυλικό κύκλωμα όσο και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Τα μπροστινά δισκόφρενα συνεργάζονται με Cornering ABS τελευταίας γενιάς, διασφαλίζοντας ακρίβεια στην πέδηση ακόμη και με το τιμόνι κλειστό ή σε γλιστερή επιφάνεια. Το σύστημα επιβράδυνσης παραμένει γραμμικό και προβλέψιμο, με σταθερό πεντάλ και άμεση αίσθηση, όπως διαπιστώσαμε και στη δοκιμή μας.
Μοντέλο | Τιμή | Ισχύς | Βάρος | 100-0 χλμ/ώρα | Αυτονομία |
---|---|---|---|---|---|
BMW R 1300 GS | 145 | 237 | 38,95 μέτρα | 275 | |
DUCATI MULTISTRADA V4 RED | 170 | 232 | 40 μέτρα | 297 | |
MOTO GUZZI STELVIO | 115 | 246 | 40,6 μέτρα | 318 | |
SUZUKI DL 1050 VSTROM | 106 | 242 | 41,7 μέτρα | 303 | |
HONDA CRF 1100 Africa Twin Adventure ES | 102 | 243 | 42,6 μέτρα | 435 |
Η Suzuki DL 1050 V-Strom αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας, με τιμή στα 15.595 ευρώ, κάτι που την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική για αναβάτες που αναζητούν ένα πολυδιάστατο adventure χωρίς να υπερβούν τον προϋπολογισμό τους. Παρά την προσιτή της τιμολόγηση, η V-Strom εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα για χρήση σε μικτές συνθήκες: ηλεκτρονικά βοηθήματα, σταθερό πλαίσιο και ικανότητες στον τουρισμό. Ο κινητήρας των 106 ίππων προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, ενώ το βάρος των 242 κιλών διατηρείται εντός ανταγωνιστικών ορίων. Η απόσταση πέδησης των 41,7 μέτρων από τα 100 χλμ/ώρα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις, αλλά παραμένει υπέρ το δέον επαρκής για ασφαλή χρήση στον δρόμο. Η απουσία κάποιων premium στοιχείων αντισταθμίζεται από την ευχρηστία και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία, δύο χαρακτηριστικά που διαχρονικά συνοδεύουν το όνομα V-Strom. Ακολουθεί παρά πόδας η Moto Guzzi Stelvio με 16.499 ευρώ με το νέο V2 των 1.042 κ.εκ. και των 115 ίππων που παραμένει στην εγκάρσια διάταξη και στη μετάδοση με άξονα, τηρώντας την παράδοση μίας από τις αρχαιότερες κατασκευάστριες εταιρείες μοτοσυκλετών. Την τρίτη θέση ―λίγο πάνω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ― στα 20.550 ευρώ καταλαμβάνει η Honda CRF1100 Africa Twin Adventure ES , η οποία διαθέτει στο ίδιο πακέτο και ημιαυτόματες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Honda CRF1100 Africa Twin Adventure ES κατακτά την κορυφή στην αυτονομία της κατηγορίας, προσφέροντας έως και 435 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ. Η επίδοση αυτή προκύπτει από το τεράστιο ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων και τον αποδοτικό δικύλινδρο κινητήρα των 102 ίππων. Πρόκειται για την καταλληλότερη πρόταση για μεγάλα ταξίδια χωρίς συχνές στάσεις ανεφοδιασμού. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Moto Guzzi Stelvio με αυτονομία 318 χιλιομέτρων, χάρη στο ρεζερβουάρ των 21 λίτρων και την ισορροπία ανάμεσα σε βάρος και κατανάλωση. Τρίτη έρχεται η Suzuki V-Strom 1050, η οποία φτάνει τα 303 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, διατηρώντας ταυτόχρονα και τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία. Παρότι η Africa Twin έχει τη μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος στα 42,6 μέτρα, το συνολικό της πακέτο προσανατολίζεται ξεκάθαρα στον τουρισμό μεγάλων αποστάσεων, με προτεραιότητα την άνεση, τη σταθερότητα και την αυτονομία και απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν απόλυτη ελευθερία μετακίνησης και την ικανότητα να διανύουν μεγάλες αποστάσεις χωρίς περιορισμούς.
Η Ducati Multistrada V4 βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας σε απόδοση, χάρη στον τετρακύλινδρο V4 κινητήρα των 170 ίππων. Η ισχύς αυτή την καθιστά τη δυνατότερη adventure με τροχό 19 ιντσών, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις σε δρόμους κάθε τύπου. Η δεύτερη θέση στην κατάταξη ισχύος ανήκει στη BMW R 1300 GS με 145 ίππους, η οποία συνδυάζει δύναμη με προηγμένα ηλεκτρονικά και άριστη κατανομή βάρους. Τρίτη έρχεται η Moto Guzzi Stelvio με 115 ίππους, που προσφέρει επίσης πολύ καλές επιδόσεις για τουριστική χρήση, χωρίς να υστερεί σε ροπή και σταθερότητα. Η Multistrada καταφέρνει να φρενάρει από τα 100 χλμ/ώρα σε 40 μέτρα, μόλις ένα μέτρο παραπάνω από τη BMW, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα της Ducati να συνδυάζει επιδόσεις και ασφάλεια. Με 232 κιλά βάρος και αυτονομία 297 χιλιομέτρων, διατηρεί ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και την πρακτικότητα με προεξέχουσα φυσικά την πρώτη. Το προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών περιλαμβάνει σύστημα radar, ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και πλήρες Cornering ABS και Traction Control. Η Multistrada είναι σαφώς προσανατολισμένη στους αναβάτες που αναζητούν κορυφαία τεχνολογία και εκρηκτικές επιδόσεις, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση και τον εξοπλισμό που απαιτεί ένα σύγχρονο adventure.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025