Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
  • Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test

Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test

V4 Granturismo με 170 άλογα & έλεγχος βαλβίδων ανά 60.000 χλμ
Monoblock δαγκάνες της Brembo με δίσκους 330 χλστ εμπρός
Όλα τα συστήματα ασφαλείας που μπορείς να φανταστείς
Μοτοσυκλέτα ικανή να γυρίσει τον κόσμο στα 30.000 ευρώ

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Τιμή: 30.000 ευρώ
 
+: Ραντάρ οχημάτων, ημιενεργητικές αναρτήσεις, φρένα, ρυθμιζόμενη σέλα, V4
-: Απόκριση απόδοσης Cruise control  

Η Multistrada V4 S Grand Tour είναι μία από τις 5 εκδόσεις V4 που έρχεται από το Borgo Panigale της Ιταλίας, χαρακτηρίζοντάς τη, ο Sport ταξιδιωτικός της προσανατολισμός. Από τη γέννηση της το 2003 μέχρι και σήμερα οι καταβολές της, ήταν και είναι μιας αμιγώς άνετης ψηλής Street μοτοσικλέτας με αρετές τουρισμού. Μας συστήθηκε με έναν κινητήρα «αγρίμι» των 1000 κυβικών εκατοστών, όπου έμεινε μέχρι το 2007. Έπειτα αντικαταστήθηκε με τον πιο πολιτισμένο υδρόψυκτο κινητήρα των 1100κ.εκ.. Το 2010 στη Διεθνή έκθεση EICMA, στο Μιλάνο της Ιταλίας, παρουσιάστηκε ένα εντελώς νέο μοντέλο σχεδιαστικά και τεχνολογικά, η φερόμενη Multistrada 1200 με κινητήρα προερχόμενο από το Superbike μοντέλο της, 1198. Οι πωλήσεις όλο και ανέβαιναν με ένα μηχανικό σύνολο που προκαλούσε ρίγος στο κάθε άνοιγμα του δεξί γκρίπ. Το 2015 η Ducati αποφάσισε  να τοποθετήσει τον κινητήρα Testastretta 11o DVT με 160 ίππους και εν` συνεχεία να τον αναβαθμίσει ομοίως όπως της Diavel. Τα χρόνια περνάνε και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα με τα πολλά άλογα έχουν αρχίσει να μπαίνουν για τα καλά στη ζωή μας, έτσι μια νέα εποχή έρχεται για αυτό το πολυτάλαντο μοντέλο. Το 2021 αλλάζει ρότα και η διάταξη του κινητήρα γίνεται V4 900 και η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 170 για το μοντέλο της δοκιμής και 180 για την RS έκδοση. Ο πλούσιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός θα συναρπάσει τον κάθε αναβάτη, μιας και η διαχείριση της γίνεται με ευκολία, ανεξαρτήτου οδηγικού επιπέδου.     


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά