Τιμή: 5.290 ευρώ
Κατάλληλο για νέους και έμπειρους αναβάτες, το Kawasaki KLX 250S είναι ένα μοντέρνο και πρακτικό μοτοσικλετάκι που βάζει πάνω απ’ όλα την οικονομία και τη διασκέδαση.
Με το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 249 κ.εκ., τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του και το ευέλικτο ατσάλινο πλαίσιο, αυτή η ελαφριά μοτοσικλέτα δίνει το «ελευθέρας» για όποιον δρόμο και αν διαλέξετε. Είτε μιλάμε για τη… ζούγκλα της πόλης είτε για χωμάτινες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, το KLX 250S δε θα πει όχι. Ίσα-ίσα που θα σε ανταμείψει με υπακοή, προβλέψιμη συμπεριφορά και ευκολία χειρισμών.
Αναρτήσεις / Φρένα: Αποδίδουν τα μέγιστα
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών έρχεται με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και παρέχει απόσβεση με μεγάλη συνέπεια σε άσφαλτο και χώμα. Το αμορτισέρ πίσω είναι της Uni-Trak και αποδίδει όσο πιο γλυκά μπορεί στην απόσβεση, ενώ διαθέτει επίσης και πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Αποτέλεσμα; Η σταθερή αίσθηση στις στροφές. Όσον αφορά στα φρένα, αυτά είναι πολύ καλά και δυνατά, χάρη στις διπίστονες δαγκάνες που μαγκώνουν το μπροστινό δίσκο των 250 χιλ. και τον πίσω των 240 χιλ., κάνοντας το φρενάρισμα προβλεπόμενο και ασφαλές.
Οδηγώντας: Μαθήματα σε άσφαλτο και χώμα
Τις πρώτες εντυπώσεις, από τη στιγμή που θα γυρίσεις τη μίζα του KLX, κλέβει ο κινητήρας. Δε φαίνεται να τα βρίσκει σκούρα πουθενά και πάντα έχει περίσσια δύναμη και ανοχή στα κατεβάσματα πριν τις προσπεράσεις. Μόλις βρεθείς μαζί του στην κίνηση, η λεπτή σιλουέτα του και το μεγάλο τιμόνι κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι. Κατά τη διάρκεια αυτών, θα ευχαριστήσεις και τους σχεδιαστές της Kawasaki που τοποθέτησαν τιμόνι και καθρέφτες ψηλότερα από αυτούς των αυτοκινήτων.
Επιπλέον, τα φρένα του είναι υπερ-αρκετά για τις ταχύτητες που αναπτύσσει, ενώ οι αναρτήσεις δείχνουν το καλύτερό τους πρόσωπο απέναντι σε λακκούβες και άλλων ειδών εμπόδια. Σε συνεργασία με το πολύ καλό πλαίσιο, μάλιστα, χαρίζουν στο KLX την απαραίτητη σταθερότητα και προβλεψιμότητα, χαρίζοντας χρήσιμα μαθήματα σε αρχάριους.
Εξαιρετικά χρήσιμα μαθήματα θα παραδώσει και στο χώμα, καθώς η ευκολία χειρισμού, οι πολύ καλές αναρτήσεις και η προβλεψιμότητά του θα σας αφήσουν με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 22/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,1/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4,9
Βάρος (κιλά, πλήρες) 138
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 140
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Υπό εξέταση το σχέδιο αποσυμφόρησης του Κηφισού
SYM Joyride 300: GT scooter με 16άρη μπροστινό τροχό και κατανάλωση 3,7λ/100χλμ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr