Τιμή: 5.290 ευρώ
Κατάλληλο για νέους και έμπειρους αναβάτες, το Kawasaki KLX 250S είναι ένα μοντέρνο και πρακτικό μοτοσικλετάκι που βάζει πάνω απ’ όλα την οικονομία και τη διασκέδαση.
Με το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 249 κ.εκ., τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του και το ευέλικτο ατσάλινο πλαίσιο, αυτή η ελαφριά μοτοσικλέτα δίνει το «ελευθέρας» για όποιον δρόμο και αν διαλέξετε. Είτε μιλάμε για τη… ζούγκλα της πόλης είτε για χωμάτινες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, το KLX 250S δε θα πει όχι. Ίσα-ίσα που θα σε ανταμείψει με υπακοή, προβλέψιμη συμπεριφορά και ευκολία χειρισμών.
Αναρτήσεις / Φρένα: Αποδίδουν τα μέγιστα
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών έρχεται με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και παρέχει απόσβεση με μεγάλη συνέπεια σε άσφαλτο και χώμα. Το αμορτισέρ πίσω είναι της Uni-Trak και αποδίδει όσο πιο γλυκά μπορεί στην απόσβεση, ενώ διαθέτει επίσης και πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Αποτέλεσμα; Η σταθερή αίσθηση στις στροφές. Όσον αφορά στα φρένα, αυτά είναι πολύ καλά και δυνατά, χάρη στις διπίστονες δαγκάνες που μαγκώνουν το μπροστινό δίσκο των 250 χιλ. και τον πίσω των 240 χιλ., κάνοντας το φρενάρισμα προβλεπόμενο και ασφαλές.
Οδηγώντας: Μαθήματα σε άσφαλτο και χώμα
Τις πρώτες εντυπώσεις, από τη στιγμή που θα γυρίσεις τη μίζα του KLX, κλέβει ο κινητήρας. Δε φαίνεται να τα βρίσκει σκούρα πουθενά και πάντα έχει περίσσια δύναμη και ανοχή στα κατεβάσματα πριν τις προσπεράσεις. Μόλις βρεθείς μαζί του στην κίνηση, η λεπτή σιλουέτα του και το μεγάλο τιμόνι κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι. Κατά τη διάρκεια αυτών, θα ευχαριστήσεις και τους σχεδιαστές της Kawasaki που τοποθέτησαν τιμόνι και καθρέφτες ψηλότερα από αυτούς των αυτοκινήτων.
Επιπλέον, τα φρένα του είναι υπερ-αρκετά για τις ταχύτητες που αναπτύσσει, ενώ οι αναρτήσεις δείχνουν το καλύτερό τους πρόσωπο απέναντι σε λακκούβες και άλλων ειδών εμπόδια. Σε συνεργασία με το πολύ καλό πλαίσιο, μάλιστα, χαρίζουν στο KLX την απαραίτητη σταθερότητα και προβλεψιμότητα, χαρίζοντας χρήσιμα μαθήματα σε αρχάριους.
Εξαιρετικά χρήσιμα μαθήματα θα παραδώσει και στο χώμα, καθώς η ευκολία χειρισμού, οι πολύ καλές αναρτήσεις και η προβλεψιμότητά του θα σας αφήσουν με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 22/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,1/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4,9
Βάρος (κιλά, πλήρες) 138
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 140
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr