Τιμή: 4.800 ευρώ
Το CRF 250L της Honda κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από ένα μοτοσικλετάκι σε όλα τα τερέν. Είναι ένα μέσο απόδρασης που ευνοεί τη διασκέδαση, όχι μόνο στον ελεύθερο χρόνο, αλλά και στην καθημερινή αστική μετακίνηση.
Αυτή η διασκέδαση είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του CRF 250L, αλλά όχι το μοναδικό. Το μοτοσικλετάκι της Honda είναι επίσης οικονομικό, χρηστικό και ποιοτικό. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά φιλικό και κατάλληλο για άπειρους αναβάτες, τους οποίους θα… οδηγήσει από το χεράκι στον κόσμο της εμπειρίας στους δύο τροχούς.
Aνεση / Εργονομία: Στόχος του η ευκολία
Το γεγονός ότι το CRF 250L ζυγίζει μόλις 144 κιλά γεμάτο μεταφράζεται σε μέγιστη ευκολία ελιγμών, τόσο σταματημένο, όσο και εν κινήσει, αλλά και φιλικότητα για όλα τα ύψη και τα βάρη αναβατών. Ο αναβάτης θα καθίσει πάνω στη σέλα του με όρθιο τον κορμό του και φυσικές γωνίες σε πόδια και χέρια. Δυστυχώς, το ίδιο δεν συμβαίνει με το συνεπιβάτη, αφού τα μαρσπιέ του βρίσκονται τοποθετημένα αρκετά ψηλά. Η σέλα είναι πολύ καλή για τον αναβάτη, αλλά σχετικά σκληρή και χωρίς πολύ αφρώδες για το συνεπιβάτη.
Οδηγώντας: Καλύπτει πρακτικότητα και διασκέδαση
Το μεγάλο ατού του CRF 250L στην αστική μετακίνηση είναι φυσικά ο παράγοντας διασκέδαση. Σε αυτό τον τομέα, το CRF 250L αριστεύει, ανεβάζοντας κατακόρυφα τη διάθεση του αναβάτη του. Τα όρια θα έρθουν στην άσφαλτο απ’ τα ελαστικά με τα τακούνια, πάντα όμως προειδοποιώντας τον αναβάτη. Στο χώμα, το όριο θα έρθει απ’ τις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες όμως θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε οτιδήποτε άλλο εκτός από αγωνιστική χρήση.
Στον πρακτικό τομέα, τώρα, το CRF θα διαπρέψει εξίσου. Τρομερό πλεονέκτημα είναι ο ελαστικός του κινητήρας, ο οποίος θα επιτρέψει στον αναβάτη του να κινείται ακόμη και με την έκτη σχέση όλη μέρα μέσα στην κίνηση! Όσον αφορά, τέλος, στη συμπεριφορά του μέσα στο μποτιλιάρισμα, το μοτοσικλετάκι της Honda θα κινηθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αφού μέχρι και οι καθρέφτες βρίσκονται λίγο πιο ψηλά από αυτούς των αυτοκινήτων – όχι όμως και των τζιπ.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249.6
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 23/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,25/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4.1
Βάρος (κιλά, πλήρες) 144
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Υπό εξέταση το σχέδιο αποσυμφόρησης του Κηφισού
SYM Joyride 300: GT scooter με 16άρη μπροστινό τροχό και κατανάλωση 3,7λ/100χλμ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr