net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSF Bandit 650SA
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 60359 αναγνώστες
¶λλαξε χρώμα, όχι συμπεριφορά
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Βάφτηκε μαύρος, αλλά δεν άλλαξε στο παραμικρό όσον αφορά στη λειτουργία του.
Εκτός, λοιπόν, από τα διαφορετικού χρώματος καπάκια, ο κινητήρας του Bandit 650S δεν έχει αλλάξει από το 2007, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρώτο υγρόψυκτο και ψεκαστό σύνολο στη σειρά. Η χωρητικότητά του παραμένει στα 656 κ.εκ. και οι επιδόσεις του βρίσκονται στα ίδια ακριβώς επίπεδα: 85 ίπποι στις 10.500 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι υποδειγματικά φιλική και μπορεί να χαρακτηριστεί και γραμμική, αν εξαιρέσει κανείς μια αδυναμία στις χαμηλές στροφές λειτουργίας και ένα κενό κάπου πριν τις 5.000 σ.α.λ. Μετά τις μεσαίες, ο τετρακύλινδρος κινητήρας βρίσκεται στο αγαπημένο του φάσμα και φιλοδωρεί τον αναβάτη με γραμμική αύξηση των επιδόσεων, αλλά και φιλικές αντιδράσεις στο χειρισμό του γκαζιού.
Στις υψηλές ταχύτητες δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μπορεί οι επιδόσεις του να μη βρίσκονται στο ρετιρέ της κατηγορίας, ωστόσο, ο κινητήρας δύναται να κινήσει γρήγορα το βαρύ Bandit και να δουλέψει ακούραστα στο κατώφλι της κόκκινης περιοχής του στροφόμετρου.

 
 Από το παλιό στο νέο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ