net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
AEON Crossland 350 4x4
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 15432 αναγνώστες
Ποιος θα το περίμενε;!
Τα λεγόμενα και ATV εισαγωγής στο χώρο έχουν τις αδυναμίες τους, έχουν όμως και τις απρόσμενες δυνάμεις τους. Έτσι και το Crossland.
Από τη μία, να ξεκαθαρίσουμε εξ αρχής ότι στα πολύ-πολύ δύσκολα αργά 4x4 κομμάτια δεν θα διαπρέψει, όπως ένα -πολύ ακριβότερο- μεγαλύτερων δυνατοτήτων ATV.
Στις απότομες ανηφόρες ξεχάστε το high. Βάλτε κοντό κιβώτιο και 4x4 και πάρτε λίγη φόρα. Το AEON θα σκαρφαλώσει πειστικά. Για καλύτερο αποτέλεσμα… αλλάξτε ελαστικά.
Παρόλα αυτά, τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένατε, ενώ σε ορισμένες καταστάσεις σάς αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Εντάξει, δεν έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και απαιτεί προσοχή σε πετρώδη διαδρομή. Επιπλέον, σε κάθετες ανηφόρες μπορεί να τα βρείτε σκούρα, αν έχετε ξεχάσει το μοχλό ταχυτήτων στο high. Βάλτε όμως το low, "κοτσάρετε" το 4x4, πάρτε φόρα και το Crossland θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους. Δύο ακόμη λόγοι δεν θα αφήσουν το AEON να διαπρέψει όπως τα ακριβά ATV. Ο πρώτος είναι η έλλειψη ανεξάρτητης ανάρτησης πίσω και ο δεύτερος, τα φθηνά ελαστικά της Cheng Shin που γλιστράνε αρκετά.
Το κουμπί για την επιλογή μεταξύ 2WD και 4WD είναι άμεσα προσβάσιμο και αποτελεσματικό. Το 4x4 κάνει καλά τη δουλειά του, χωρίς να βαραίνει το τιμόνι.

Με μια τετράδα καλά ελαστικά, οι δυνατότητες του Crossland θα αυξηθούν αρκετά. Πάμε τώρα να δούμε τις απρόσμενες δυνάμεις και εκτενείς δυνατότητες του γουρουνιού. Τα τρία αμορτισέρ του AEON είναι αρκετά μαλακά και συμπεριφέρονται προ-βλέψιμα, διατηρώντας ψηλά την άνεση των επιβαινόντων. Επιπλέον, επιτρέπουν στον αναβάτη να εκτροχιαστεί, πραγματοποιώ-ντας ακόμα και ψηλά άλματα, χωρίς φόβο! Στις φλαταδούρες, το γκάζι θα διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς, διασκεδάζοντας τον αναβάτη με απολαυστικές πλαγιολισθήσεις -προσοχή μόνο στο κοντό μετατρόχιο, που κάνει το AEON να θέλει να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές του ρόδες.
Περίεργο το layout, με τις λυχνίες να αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιά-τικο δέντρο κάθε φορά που γυρίζετε το κλειδί στο διακόπτη. Έχει και δείκτη βενζίνης.
Το πλαίσιο και η γεωμετρία του ATV θα φανούν στις στροφές, όπου το γουρούνι θα μείνει καρ-φωμένο στην τροχιά του, σταθερό και προβλέψιμο. Κι όταν χρειαστεί να σταματήσετε, τα τρία φρένα θα ακινητοποιήσουν το Crossland με δύναμη και ασφάλεια. Το 4x4 δεν βαραίνει το τιμόνι και μαζί με το κοντό κιβώτιο, δίνουν έξτρα πόντους περιπέτειας στο γουρουνάκι. Ακόμα και σούζες θα κάνετε, αρκεί να βρείτε κάποιο εμπόδιο να σας βοηθήσει στο σήκωμα. Από ό,τι καταλάβατε, ενώ τα μεγάλα και…"σοβαρά" ATV έχουν εξειδικευτεί σε αργή και απαιτητική οδήγηση στα πλέον δύσβατα μονοπάτια, είναι ακριβώς αυτή η έλλειψη απόλυτης εξειδίκευσης που καθιστά το Crossland απολαυστικά δυναμικό σε μια πλειάδα καταστάσεων. Είτε θέλετε να εκδράμετε σε βουνό ή θάλασσα είτε θέλετε να μεταφέρετε αντικείμενα σε σχάρες ή με τρέιλερ είτε θέλετε να παίξετε με "πάντες" σε επίπεδα κομμάτια είτε ακόμα να πραγματοποιήσετε άλματα και να ψάξετε τα όρια του AEON στα 4x4 κομμάτια, το Crossland αποδεικνύεται ικανότατο, σπιρτόζικο και απολαυστικό.

 
 Με το χαμόγελο στα χείλη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαισιο-Αναρτησεις-Φρενα- Τροχοι-Ελαστικα- Διαστασεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ