Η Beta, κατά το σχεδιασμό του RR, είχε στο μυαλό της τρία πολύ σημαντικά πράγματα για τη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία αποτελείται κατά κόρον από εκκολαπτόμενους αναβάτες εντούρο και χομπίστες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώμα και έχουν πολύ μικρή εμπειρία: τη φιλικότητα, την προβλέψιμη συμπεριφορά, αλλά και τις ομαλές αντιδράσεις κάτω από όλες τις συνθήκες.
Αυτά αποτυπώνονται πλήρως και στο μυαλό του αναβάτη όταν οι τροχοί της ιταλικής μοτοσικλέτας αρχίζουν να κυλούν. Το RR δεν θα αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα κατά την κίνησή του σε βατούς χωματόδρομους, οπλίζοντας αυτόν που βρίσκεται στη σέλα του με την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να αρχίσει τα παιχνίδια. Τα μικρά αλματάκια και οι πλαγιολισθήσεις ακριβείας με το πίσω φρένο θα μπουν γρήγορα στο μενού του και θα τον οδηγήσουν στη αναζήτηση νέων προκλήσεων. Το μικρό Beta θα πάρει κλίσεις χωρίς να φοβίσει τον αναβάτη του, θα στρίψει γρήγορα και ανάλαφρα, με τον εμπρός τροχό να ανοίγει την τροχιά του μόνο όταν το παρακάνει με την ταχύτητα, πάντα όμως προβλέψιμα. Και σε πιο απαιτητικό τερέν, όπως στα στενά μονοπάτια και τα λούκια, η ιταλική μοτοσικλέτα θα ακολουθήσει πρόθυμα τις εντολές του κατόχου της, με την πορεία της να μην ανακόπτεται ούτε από μικρούς κορμούς δέντρων.