net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Aποστολή

Aποστολή
Ο κοσμοπολίτης
Οδηγώντας: Γλυκιά γεύση στο στόμα…
Διαβάστηκε από 62406 αναγνώστες
Ακόμη και από μια πρώτη επαφή μαζί του, συνειδητοποιείς ότι το SH 150i μπορεί να αντεπεξέλθει με ευκολία και σε δύσκολες συνθήκες.
Η συμπεριφορά του SH 150i στο δρόμο έχει αλλάξει σε ελάχιστα πράγματα. Εξάλλου, οι μόνες ουσιαστικές διαφορές που γίνονται εμφανείς στην άσφαλτο είναι τα νέα φρένα και οι μικροαλλαγές στις διαστάσεις της θέσης οδήγησης. Μπορεί το προηγούμενο 150 να ήταν επίσης άνετο και ένας αναβάτης μεγάλου ύψους να μην παραπονιόταν, ωστόσο το νέο είναι ακόμη καλύτερο. Η χαμηλότερη σέλα σε βάζει πιο «μέσα» στο scooter και ο χώρος για τα πόδια είναι ικανοποιητικότατος. Το άνοιγμα του γκαζιού γίνεται με άμεσο, αλλά όχι απότομο, τρόπο και το SH 150i υπακούσει πιστά σε κάθε εντολή του δεξιού γκριπ. Η συνολική του εικόνα, πάντως, μπορεί να συνοψιστεί σε δύο λέξεις: «σταθερό» και «ασφαλές». Οι μεγάλοι του τροχοί παίζουν το σημαντικότερο ρόλο σε αυτά τα δύο χαρακτηριστικά του, ενώ τόσο η ομοιογένεια όσο και η γενική σταθερότητα του συνόλου ολοκληρώνουν αυτή την εικόνα. Ακόμη και υπό κλίση, το SH 150i δεν πρόκειται να φοβίσει. Θα μπει σταθερά μέσα στη στροφή και θα παραμείνει επίσης σταθερό και προβλέψιμο σε όλη τη γραμμή της. Φυσικά, το όριο θα κάνει την εμφάνισή του, αν το scooter πιεστεί -μην ξεχνάμε όμως ότι οι αναρτήσεις είναι μεν σφιχτές, αλλά έχουν ρυθμιστεί για να παρέχουν άνεση. Η συμπεριφορά των φρένων είναι αυτή που έχει αλλάξει περισσότερο, όσον αφορά στην οδηγική συμπεριφορά του scooter της Honda. Το, ούτως ή άλλως, καλό μπροστινό έγινε δυνατότερο με την τριέμβολη δαγκάνα και η αίσθηση παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα. Επίσης, η προσθήκη δίσκου στο πίσω το έκανε ελάχιστα δυνατότερο, η μεγάλη της συμβολή όμως ανήκει στον ψυχολογικό τομέα. Τέλος, η ανανέωση του συστήματος συνδυασμένης πέδησης πρόσθεσε επιπλέον πόντους στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας. Σε συνθήκες πόλης, το SΗ 150i θα τρέξει, θα χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα, θα κινηθεί σβέλτα και θα φρενάρει εγκαίρως. Πιο έξω από αυτή, θα παραμείνει σταθερό, θα αναπτύξει ικανοποιητικές ταχύτητες, θα προσπεράσει εύκολα και θα αφήσει ένα χαμόγελο ικανοποίησης, ακόμη και στον αναβάτη που επιθυμεί να κινηθεί σε sport ρυθμούς.

 
 Μόντε Κάρλο: Honda SH 150i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές: Ακόμα καλύτερο!
Σχεδίαση: «Φρέσκο» και κοσμοπολίτικο
Χρωματισμοί: Νέες επιλογές
Κινητήρας: Ολόιδιος!
Χώροι: Μικρές αλλαγές
Πλαίσιο / Αναρτήσεις: Σταθερή αξία
Φρένα: Νέος δίσκος
Προαιρετικός εξοπλισμός: Επίσης ανανεωμένος
Οδηγώντας: Γλυκιά γεύση στο στόμα…
SH 125i: Το οδηγήσαμε και αυτό!
Άνεση / Εργονομία: Βελτιωμένο!
Συμπέρασμα: Συνεχίζει με πλεονέκτημα
Ishτορική αναδρομή