Τα φρένα του SH 150i είναι σε μεγάλο βαθμό ανανεωμένα και αποτελούν τον τομέα με τη μεγαλύτερη βελτίωση, μετά την αισθητική.
Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στο πίσω φρένο και την αντικατάσταση του ταμπούρου με δίσκο. Αλλαγές είχαμε και στο μπροστινό φρένο και συγκεκριμένα στη δαγκάνα, η οποία πλέον είναι τριέμβολη και όχι διέμβολη.
Τέλος, η Honda προμήθευσε το SH με νέο, υδραυλικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης, το οποίο αυξάνει ακόμη περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια.
Η τελευταία βρίσκεται, ούτως ή άλλως, σε υψηλά επίπεδα. Αμφότερα τα φρένα διαθέτουν αρκετή δύναμη (το πίσω είναι πιο ισχυρό) και η αίσθηση που δίνουν είναι πολύ καλή. Ακόμη και το απότομο φρενάρισμα μπορεί να γίνει ελεγχόμενα, χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί. Βέβαια, για το τελευταίο ευθύνονται και οι εξαιρετικοί δρόμοι του Μονακό -για την Ελλάδα δεν παίρνω όρκο, αλλά η συνολική εικόνα είμαι σίγουρος πως παραμένει.
…και το πίσω δίσκο. Επιπλέον, το SH διαθέτει και σύστημα συνδυασμένης πέδησης.