net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Με «επιθετικές» διαθέσεις
Στο δρόμο: Με τουριστικές διαθέσεις
Διαβάστηκε από 124221 αναγνώστες
Μία «γρήγορη» βόλτα μέχρι την Τρίπολη είναι ικανή να αποκαλύψει όλα τα δυνατά και αδύνατα σημεία του κορυφαίου Satelis RS. Ξεκινώντας από το κέντρο της πόλης δείχνει αμέσως ότι δεν έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτή τη χρήση, αν και τα καταφέρνει αρκετά καλά λόγω του καλοζυγισμένου πλαισίου, της σωστής θέσης οδήγησης και της μετάδοσης του κιβωτίου που στέλνει τη δύναμη στον πίσω τροχό με ήπιο αλλά άμεσο τρόπο. Οι ελιγμοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα γίνονται μεν αργά, αλλά χωρίς άγχος, και οι καθρέπτες που αναδιπλώνονται βοηθούν ακόμη περισσότερο σε αυτό. Η κίνηση λιγοστεύει, ο δρόμος ανοίγει και μετά τα πρώτα διόδια το Satelis ξεδιπλώνει άμεσα όλες τις τουριστικές του αρετές. Τα πόδια βρίσκουν γρήγορα τη θέση τους μπροστά στην ποδιά, το γκάζι κολλάει στο στοπ του και ο δείκτης δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα, που αποτελούν και την ταχύτητα ταξιδιού του RS. Με αυτές τις ταχύτητες, το γαλλικό μοντέλο στρίβει με άνεση και παρά τις λογικές ελαστικότητες που παρουσιάζονται, στις καμπές δεν θα φοβίσει τον αναβάτη, ακόμη και με ισχυρό πλάγιο άνεμο. Ο αέρας που χτυπά το πάνω μέρος του κράνους φτάνει εκεί ομοιόμορφα και δεν ενοχλεί και το μόνο που θα σταματήσει το ταξίδι σας είναι η… καλή αυτονομία, αφού θα χρειαστεί να ψάξετε για βενζινάδικο μετά από περίπου 200 χλμ. Στις στροφές θα κινηθεί σβέλτα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί τα χαρακτηριστικά RS στο όνομά του, με το γενικό στήσιμό του να είναι προσανατολισμένο σε πιο ήπιους ρυθμούς. Σημαντικότερο μειονέκτημα αποτελεί ο στιγμιαίος «δισταγμός» που παρουσιάζει για να πάρει μεγαλύτερη κλίση και η μεγαλύτερη προσπάθεια που θέλει για να παραμείνει στην τροχιά του σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Πάντως, σε απλά σβέλτους ρυθμούς τα καταφέρνει μια χαρά, με τις αναρτήσεις να ελέγχουν απόλυτα τον όγκο του προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης και τα φρένα να δημιουργούν αυτό το πολυπόθητο αίσθημα εμπιστοσύνης στον αναβάτη. Το στιλ που του ταιριάζει καλύτερα είναι γκάζι στο on, δυνατά φρένα, μέτρια ταχύτητα στη στροφή και ξανά πάλι στο γκάζι.

 
 Δοκιμή Peugeot Satelis 500 RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Και σπορτίφ και χλιδάτη
Εργονομία: Απροβλημάτιση
Χώροι: Και μικροί και μεγάλοι!
Κινητήρας: Ισχυρός και πολιτισμένος
Αναρτήσεις-Πλαίσιο: Ασφάλεια και άνεση
Φρένα: Πάνω από το μέσο όρο
Στο δρόμο: Με τουριστικές διαθέσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ