LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Νόστιμο και μεγάλο πιάτο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 101767 αναγνώστες
Μοναδικός στο είδος του
Ο πρώτος κινητήρας 839,3 κ.εκ. για scooter αποτέλεσε στοίχημα για τη Gilera (και, κατ’ επέκταση για τον Όμιλο Piaggio) και, όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος, οι Ιταλοί το κέρδισαν. Το δικύλινδρο και υγρόψυκτο μοτέρ αποδίδει 75 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 7,7 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ.. Επιπλέον, ο τρόπος που η ισχύς του κινητήρα περνάει στην τελική μετάδοση και έπειτα στο δρόμο είναι υποδειγματική. Το GP 800 ξεκινά δυναμικά, παρά το βάρος του και συνεχίζει να “τρίζει τα δόντια του” σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα ψυχολογίας (του στιλ “είμαι καβάλα σε ένα ογκώδες scooter, πόσο να τρέξω;”), ωστόσο, το GP είναι ικανό να σε εκπλήξει με τις δυνατότητές του, όσον αφορά στην ισχύ και το νεύρο. Η λειτουργία του κινητήρα συνεχίζει με εξαιρετικό τρόπο μέχρι και ψηλά, με αποτέλεσμα το GP 800 να κινείται άνετα και σε ταχύτητες οριακά μεγαλύτερες των 200 χλμ./ώρα.

 
 Gilera GP 800
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι
Άνεση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Αισθητική
Εργονομία
Φρένα
Πλαίσιο
Αναρτήσεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ