LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
(M)ore (P)ower (3) wheels!
Εργονομία/Ποιότητα: Στα γνωστά στάνταρτ
Διαβάστηκε από 65907 αναγνώστες
Εργονομία/Ποιότητα: Στα γνωστά στάνταρτ
Η θέση οδήγησης είναι καλή, με τα χέρια να “πέφτουν” φυσικά στο χαμηλό τιμόνι και τα γόνατα να σχηματίζουν ορθή γωνία. Οι διακόπτες βρίσκονται στις σωστές θέσεις και συνηθίζονται γρήγορα, ενώ ο πίνακας είναι καλοσχεδιασμένος και πλήρης ενδείξεων. Η σέλα παρουσιάζεται αρκετά άνετη και διαθέτει πλούσιο αφρώδες που θα κρατήσει τα μαλακά σας μόρια ξεκούραστα. Δεν ισχύουν, όμως, τα ίδια και για το συνεπιβάτη. Ενώ ο χώρος που του αναλογεί είναι μεγάλος, το αφρώδες είναι λίγο με αποτέλεσμα να “κάθεται” και να κουράζει γρήγορα. Επίσης, τα πόδια του δε θα βολευτούν εύκολα, αφού σχηματίζουν γωνία προς τα μέσα και ο χώρος για τα πέλματα δεν είναι επαρκής. Μεταφέροντας δεύτερο άτομο, τα πράγματα είναι λίγο… στριμωγμένα, αφού οι αγκώνες του οδηγού ακουμπούν εύκολα στα γόνατα του συνεπιβάτη. Οι αποθηκευτικοί χώροι εξακολουθούν να είναι καλοί παρά την ύπαρξη του μεγαλύτερου πίσω τροχού (14 από 12 ίντσες) σε σχέση με το μικρότερο μοντέλο. Κάτω από τη σέλα και στο μικρό πορτμπαγκάζ θα χωρέσουν δύο full face κράνη, ωστόσο θα σας παιδέψουν αρκετά μέχρι να βρείτε τις ιδανικές γωνίες τοποθέτησής τους. Η μεταφορά μακριών αντικειμένων είναι εφικτή λόγω της επικοινωνίας μεταξύ του πορτμπαγκάζ και του χώρου κάτω από τη σέλα. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται στα καλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Piaggio. Τίποτα δεν τρίζει και η βαφή των πλαστικών είναι πολύ καλή. Ωστόσο, παρατηρήσαμε μερικές βίδες που είχαν σκουριάσει αρκετά, ένα γεγονός που μας παραξένεψε και δε συμβαδίζει με την εικόνα της υπόλοιπης κατασκευής.

 
 Piaggio MP3 400ie
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Δυναμικά διαφορετική
Εργονομία/Ποιότητα: Στα γνωστά στάνταρτ
Κινητήρας: Γνωστός και αποδοτικός
Αναρτήσεις: Το highlight
Φρένα: Φρενάρετε άφοβα!
Οδηγώντας: Ασφάλεια και καθημερινότητα
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ