net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ορίζοντας την κατηγορία
Φρένα
Διαβάστηκε από 44435 αναγνώστες
¶ρτιο πακέτο
Η Yamaha είναι από τις εταιρίες που δεν ακολουθούν το δρόμο της συνδυασμένης πέδησης και έτσι στο T-Max (όπως και σε όλα της τα scooter) τα δύο φρένα λειτουργούν αυτόνομα. Στον εμπρός τροχό ενεργούν δύο δίσκοι 267 χιλ. με διέμβολες δαγκάνες, ενώ πίσω μονός δίσκος ίδιας διάστασης με μονοέμβολη δαγκάνα. Ο συνδυασμός τους επιφέρει θετικά αποτελέσματα και ακινητοποιεί άμεσα την κατασκευή, ενώ η ύπαρξη ABS ανεβάζει και άλλο το επίπεδο, προσφέροντας μεγάλη σιγουριά και στο βρεγμένο. Δε θα λέγαμε όχι πάντως σε λίγη δύναμη παραπάνω, καθώς οι ταχύτητες με τις οποίες κινείται το T-Max δεν είναι οι κλασικές των scooter. Το να επιβραδύνεις π.χ. από τα 170 χλμ./ώρα χωρίς την επιλογή κατεβάσματος σχέσεων (scooter είναι!), είναι μια υπόθεση που απαιτεί αν μη τι άλλο σύνεση και άμεσες κινήσεις.

 
 Yamaha T-Max 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Oδηγώντας
Φρένα
¶νεση/αποθηκευτικοί χώροι
Κινητήρας
Oδηγώντας Καμουφλαρισμένη μοτοσικλέτα!


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ