net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ορίζοντας την κατηγορία
Oδηγώντας Καμουφλαρισμένη μοτοσικλέτα!
Διαβάστηκε από 44216 αναγνώστες
Με το που ανεβαίνεις στη σέλα του T-Max σε ξενίζει η χαμηλή τοποθέτηση του τιμονιού και η θέση των ποδιών, τα οποία τοποθετούνται αρκετά μπροστά και όχι στα πλάγια. Μπορεί αρχικά να μην αισθάνεσαι οικεία, αλλά μετά από τα πρώτα μέτρα συνηθίζεις τη θέση οδήγησης, αλλά και τον όγκο της κατασκευής και βολεύεσαι απόλυτα. Η έκπληξη έρχεται όταν ανοίγεις το γκάζι και κάνει την εμφάνισή της η δικύλινδρη δύναμη. Η εκκίνηση από στάση μπορεί να μην είναι εντυπωσιακή (λόγω βάρους κυρίως και αργού CVT), αλλά μόλις η βελόνα ξεπεράσει την ένδειξη των 40, το T-Max μεταμορφώνεται και επιταχύνει απρόσμενα δυνατά. Ο ρυθμός επιτάχυνσης, μάλιστα, δε μειώνεται και εκεί που περιμένεις πως το scooter θα αρχίσει να "ξεφουσκώνει" αυτό συνεχίζει να φεύγει μπροστά με ορμή, μαζεύοντας συνεχώς χιλιόμετρα. Το εντυπωσιακό είναι πως "φρένο" στην ξέφρενη πορεία δεν πρόκειται να βάλουν οι στροφές που θα συναντήσεις, καθώς το T-Max στρίβει άνετα και με ασφάλεια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, ούτε ο αέρας, με τη ζελατίνα να προσφέρει σωστή προστασία, ούτε και οι λακκούβες, αφού οι μηχανικοί της Yamaha δεν έκαναν το scooter σκληρό σαν "τούβλο" για να είναι σταθερό. Το μόνο στοιχείο που ίσως προβληματίσει είναι η ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους, κάτι απολύτως φυσιολογικό με τέτοιο όγκο επιφανειών.

 
 Yamaha T-Max 500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Oδηγώντας
Φρένα
¶νεση/αποθηκευτικοί χώροι
Κινητήρας
Oδηγώντας Καμουφλαρισμένη μοτοσικλέτα!


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ