Ο κινητήρας του νέου MXU δεν είναι στην πραγματικότητα 300 κ.εκ. Μάρτυρας η ανάγλυφη επιγραφή πάνω στον μαντεμένιο κύλινδρο, "270 cc". Δεν είναι όμως τα 20 επιπλέον κυβικά που κάνουν τη διαφορά, αλλά η νέα κυλινδροκεφαλή και οι μεγαλύτερες βαλβίδες. Μπορεί και πάλι όμως το MXU να μη "σκοτώνει", μιας και ο utility χαρακτήρας του δεν το απαιτεί, έχει αποκτήσει όμως σαφώς περισσότερη δύναμη και κυρίως τράβηγμα από πιο χαμηλά. Η δύναμη φτάνει στους πίσω τροχούς ομαλά και γραμμικά. Επίσης, επειδή το μετατρόχιο του MXU δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, η απουσία διαφορικού δε γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Στα "πολλά" το τιμόνι γίνεται εξαιρετικά ευαίσθητο. Θα προτείναμε λοιπόν να ανοίξετε την μεταξύ τους απόκλιση των τροχών.
Πολύ χρήσιμη είναι και η νέα επιλογή "αργού" στο κιβώτιο, με αρκετά αργή κλιμάκωση. Ανοίγει νέους ορίζοντες στη χρήση και τις δυνατότητες του MXU. Το ίδιο ισχύει και με τη χρήση του νέου άξονα, αντί αλυσίδας, που καθιστά πλέον το θέμα συντήρησης ακόμα πιο εύκολη υπόθεση.