net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Enterprise
Κινητήρας
Παλιός γνώριμος
malaguti - Φαίνεται ότι ο captain James Kirk κουράστηκε από τις συνεχείς περιπλανήσεις στο διάστημα και αποφάσισε να αφήσει για μερικές μέρες τα καθήκοντά του στο Enterprise. Οπως ήταν φυσικό, διάλεξε την πιο όμορφη γωνιά του διαστήματος για να χαρεί τις λιγοστές μέρες των διακοπών του. Το μόνο πρόβλημα που παρουσιάστηκε, ήταν ο τρόπος με τον οποίον θα μετακινούταν και θα έβλεπε τα αξιοθέατα.
Ικανοποιητικές επιδόσεις από τον τετράχρονο κινητήρα των 459 κ.εκ.
Ο c. Kirk παρατήρησε εύστοχα ότι ο κινητήρας είναι δανεικός από την Piaggio και ότι κινεί το Beverly, όπως και το X9, καθώς και ότι έχει χρησιμοποιηθεί και από την Aprilia στο Atlantic. Είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, χωρητικότητας 459 κ.εκ., με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Magneti-Marelli από το ρεζερβουάρ των 14.5 λίτρων και η συμπίεσή του βρίσκεται στο 10.5:1. Η εξάτμιση έχει δυοδικό καταλύτη και καλύπτει τις προδιαγραφές Εuro 2. Η εταιρεία ανακοινώνει ως μέγιστη ισχύ τους 40 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και τα 4.28 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της Malaguti, ωστόσο, δεν έχουν αφήσει ανέπαφα όλα τα εσωτερικά του κινητήρα. Οσα τμήματα διαπίστωσαν ότι χρειάζονταν βελτίωση για αύξηση είτε της αξιοπιστίας είτε της απόδοσης, τα αντικατέστησαν, δυστυχώς, όμως, χωρίς να αναφέρουν περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από αυτό το θέμα. Ο κινητήρας έχει ήρεμη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και η τελική μετάδοση με CVT λειτουργεί απροβλημάτιστα. Μάλιστα, το CVT είναι σχετικά "αργό" και δεν αφήνει τον κινητήρα να δουλεύει σε υψηλές στροφές κοντά στην τελική του.

 
 Malaguti SpiderMax GT500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση/ Εξοπλισμός
Κινητήρας
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις/ Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ