net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Με νέο αέρα
Στο ταξίδι
Δύο μέρες με το Type-S
suzuki, suzuki burgman  - Το γνωστό scooter της Suzuki, απόκτησε φέτος μία πιο… σπορ έκδοση, η οποία έρχεται να συμπληρώσει το ήδη πολύ καλό όνομα της σειράς. Το Burgman 400
Ιδανικό αποδείχθηκε το Burgman για μία μικρή και κοντινή εξόρμηση σε παραλιακή τοποθεσία.
αυτές που μπορεί ο καθένας να ακολουθήσει ένα σαββατοκύριακο. Μιας και πλησιάζει το καλοκαίρι και η θερμοκρασία ανεβαίνει, είπαμε να…τραβήξουμε προς θάλασσα, καθώς κάτι μας λέει ότι και εσείς αυτό θα κάνετε σε λίγο! Το Πόρτο Γερμανό, λίγο πιο έξω από την Αθήνα, αποδείχθηκε σωστή επιλογή, καθώς είναι ένα μέρος που προσελκύει πλήθος κόσμου κάθε τέλος της εβδομάδας. Το μακρύ μεταξόνιο μπορεί να μην τα καταφέρνει τόσο καλά σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, αλλά ευτυχώς μόνο εκεί θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. Μόλις η κίνηση αραιώσει λίγο και βρεθεί χώρος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, το μεγάλο Burgman θα περάσει με ευκολία μπροστά στο φανάρι. Η εθνική οδός βρίσκει το μεγάλο scooter να κινείται με ταχύτητες κοντά στα 120-130 χλμ./ώρα χωρίς πρόβλημα, ενώ παράλληλα τόσο η προστασία από τον αέρα όσο και η άνεση του αναβάτη κυμαίνονται στα υψηλότερα επίπεδα. Το σύνολο εμφανίζεται αρκετά σταθερό χωρίς να κάνουν την εμφάνισή τους ταλαντώσεις που… τρομάζουν, ενώ τα φρένα έχουν τη δύναμη να… μπουν στο παιχνίδι! Οχι όμως και η αίσθησή τους, η οποία θα μπορούσε να είναι καλύτερη, καθώς χρειάζεται να πατήσετε αρκετά τη μανέτα του φρένου πριν νιώσετε το αποτέλεσμα. Μπαίνοντας στην παλιά εθνική οδό για Θήβα, βρήκαμε μπροστά μας μία κλειστή διαδρομή με αλλεπάλληλες ανηφορικές ή κατηφορικές στροφές, η οποία συνεχίστηκε μέχρι τον τελικό προορισμό, με λίγες μόνο εξαιρέσεις ανοιχτών καμπών. Τα 400 κυβικά του Burgman δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα να μεταφέρουν δύο αναβάτες με αποσκευές, ακόμα και σε μία τόσο κλειστή διαδρομή. Το Type-S "τραβάει" από χαμηλά και συνεχίζει έτσι μέχρι το σημείο όπου ο δρόμος θα καθορίσει την τελική ταχύτητα (η οποία, παρεμπιπτόντως, δεν ξεπέρασε τα 100 χλμ./ώρα στη συγκεκριμένη διαδρομή). Μπορείς πολύ εύκολα να "ρίξεις" το Burgman από στροφή σε στροφή κρατώντας σταθερό το γκάζι χωρίς να φοβάσαι, καθώς η πίσω ανάρτηση θα σε προειδοποιήσει έγκαιρα, αν πηγαίνεις με πολλά! Μιας και η σπορ συμπεριφορά, όμως, δεν είναι σε καμία περίπτωση ο λόγος που αγόρασες το Type-S, αν κρατήσεις καλό ρυθμό, θα ανταμειφθείς κινούμενος σταθερά και σβέλτα. Μπορεί ναι μεν το scooter να σου παρέχει τη δυνατότητα και την εμπιστοσύνη να ξύσεις τις ποδιές του, αλλά αυτό θα γίνει κάτω από ορισμένες συνθήκες και μετά από μελέτη των κινήσεών σου. Φτάνοντας στον προορισμό σου, θα καταλάβεις ότι η γλυκιά γεύση που σου άφησε τελικά του Type-S, έρχεται από μία συνταγή που έχει στα συστατικά της έναν αρκετά δυνατό και γραμμικό κινητήρα, μία άνετη θέση οδήγησης ακόμα και για δύο αναβάτες, καλή προστασία από τον αέρα και πολύ καλή από τα νερά, αρκετά καλά φρένα και αποθηκευτικούς χώρους που θα χωρέσουν ό,τι μπορεί να χρειαστούν δύο άτομα για ένα σαββατοκύριακο. Τέλος, ευχαριστημένοι θα μείνετε από τα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, καθώς το Type-S δεν θα χρειαστεί περισσότερα από 5 λίτρα βενζίνης για να καλύψει μία απόσταση 100 χιλιομέτρων.

 
 Suzuki AN 400 Burgman Type-S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο ταξίδι
Συμπέρασμα