Πολύ όμορφο και πλήρες το πάνελ των οργάνων. Κάτω από το αριστερό γκριπ διακρίνεται το χειρόφρενο, ενώ δίπλα από την κλειδαριά το έξτρα ντουλαπάκι.
Η ψηλή θέση οδήγησης βοηθάει στον έλεγχο του δρόμου, ενώ χάρη στο μακρύ μεταξόνιο, το T-Max θα χωρέσει επάνω του ακόμα και τους πολύ ψηλούς, οι οποίοι όμως θα μείνουν παραπονεμένοι από τη μεγάλη κλίση της ζελατίνας, που στέλνει τον αέρα κατευθείαν επάνω στο κεφάλι. Ωστόσο, επιλέγοντας την έξτρα από τα αξεσουάρ της Yamaha, το πρόβλημα θα λυθεί. Οι διαστάσεις της σέλας για οδηγό και συνεπιβάτη παραμένουν οι ίδιες όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, με αυτή του οδηγού να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του… καναπέ! Μεγάλα λοιπόν τα επίπεδα άνεσης και για τους δύο, αν και ο συνεπιβάτης ίσως να κουραστεί μετά από πολύωρη οδήγηση, καθώς το σώμα του τοποθετείται εντελώς κάθετα, χωρίς κανένα σημείο στήριξης. Οι αποθηκευτικοί χώροι χαρακτηρίζονται απλά αρκετοί, αφού κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος και ορισμένα μικροπράγματα, ενώ μπροστά και δεξιά από το τιμόνι υπάρχει ένα ακόμη μικρό και βαθύ ντουλαπάκι, του οποίου το άνοιγμα όμως δεν έχει τη σωστή κλίση και ως εκ τούτου θα ταλαιπωρήσει στο… ψάξιμο. Περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι, λοιπόν, σίγουρα θα ήταν ευπρόσδεκτοι. Παρ' όλα αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα πολύ καλό scooter, το οποίο θα χαρίσει στον αναβάτη του εμπειρίες πρωτόγνωρες για μοτοσικλέτα τέτοιας κατηγορίας.