Πολύ καλή η λειτουργία του ABS, η οποία δεν αφήνει τον τροχό να γλιστρήσει καθόλου.
Το T-Max είναι πλήρως εξοπλισμένο για να μπορέσει να ανταποκριθεί στους πολύπλευρους ρόλους του, κάτι το οποίο θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον τυχερό ιδιοκτήτη. Τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα προσφέρουν τη δύναμη αλλά και τον έλεγχο που χρειάζεται για πραγματική σπορ οδήγηση, ενώ τώρα έχουν έναν ακόμα λόγο για να αισθάνονται… υπερήφανα! Το ABS έρχεται να ενισχύσει τον ασφαλή χαρακτήρα του μοντέλου και να προσφέρει Max-imum απόδοση κατά το φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες.
Πρόκειται για ένα σύστημα που πραγματικά μας εξέπληξε με την ευκολία στη λειτουργία του. Τα πράγματα είναι απλά, πατάς τη μανέτα του φρένου όσο πιο δυνατά μπορείς και αν το… παρακάνεις, τότε νιώθεις πολλά μικρά "κλωτσήματα" που σηματοδοτούν την εμπλοκή του συστήματος.
Εκπληξη δε, προκαλεί το γεγονός της απουσίας αυτού του πολύ μικρού (μεν) αλλά σημαντικού (δε) γλιστρήματος του τροχού κατά την έναρξη του ABS, κάτι που σημαίνει ότι η Yamaha έχει κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά στην εξέλιξη του συστήματος. Ο πίσω τροχός θα εμπλέξει το ABS πολύ συχνότερα από τον μπροστινό, χωρίς όμως να τρομάξει τον αναβάτη σε οποιοδήποτε οδόστρωμα.
Και μπορεί η απόσταση ακινητοποίησης να αυξάνεται, αλλά το φρενάρισμα τώρα είναι απολύτως ελεγχόμενο, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλα τα συστήματα ABS.