• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Και naked και πιο φθηνό
Οδηγώντας
Φτιαγμένο για την πόλη
suzuki, suzuki gs, suzuki gs  - Το νέο GS 500 F έβγαλε ξανά τα ρούχα του για να υπενθυμίσει και εμφανισιακά το παρελθόν του. Με την αξιοπιστία του πολυδοκιμασμένου μοτέρ, τη νέα, προσεγμένη, γυμνή του εμφάνιση και με ακόμα χαμηλότερη τιμή από τη έκδοση με φέρινγκ.
Ελαφριά, ξεκούραστη αίσθηση και σταθερότητα, χαρακτηρίζει το GS στο δρόμο.
Το GS 500 F της Suzuki μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τις απίστευτες επιδόσεις του σε ιπποδύναμη, ροπή και τελική ταχύτητα, όμως, στον τομέα της πρακτικότητας αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Ενα πάτημα της μίζας και το μοτέρ έρχεται άμεσα σε λειτουργία, με τη χρήση του διακόπτη του αέρα να είναι απαραίτητη μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις. Το μοτέρ είναι σχετικά αθόρυβο, όπως και ο ήχος της εξάτμισης. Η μανέτα του συμπλέκτη έχει μαλακή αίσθηση και συνεργάζεται καλά με το κιβώτιο. Ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί ότι σε μερικές περιπτώσεις, κυρίως στην κίνηση της πόλης όπου η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει, το κιβώτιο παρουσιάζει μικρές αστοχίες στις αλλαγές. Μέσα στην πόλη το μηχανάκι είναι "μανούλα", εφόσον μπορεί και κινείται ευέλικτα και σβέλτα, χωρίς να αρνείται να στρίψει αρκετά καλά όποτε αυτό του ζητηθεί. Σε μακρινές διαδρομές δουλεύει ξεκούραστα και άνετα, με τα 140 χλμ./ώρα να είναι μια ασφαλής ταχύτητα κίνησης. Με περισσότερα χιλιόμετρα, όμως, και κοντά στην τελική του, που όπως είπαμε αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, παρουσιάζει κάποιες αστάθειες στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, καθώς και στις στροφές. Τα φρένα του, με τον μπροστινό δίσκο να συμβάλλει τα μέγιστα κατά την επιβράδυνση, κάνουν γενικά πολύ καλή δουλειά. Παρ' όλα αυτά, θα θέλαμε ο πίσω δίσκος να είχε καλύτερη

 
 Suzuki GS 500 F Naked
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Εμφάνιση/Ποιότητα κατασκευής
Οδηγώντας
Συμπέρασμα