• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Και naked και πιο φθηνό
Κινητήρας
Απλά… αειθαλής!
Το μοτέρ που κινεί το GS είναι εδώ και χρόνια το ίδιο, αειθαλές όσον αναφορά την διάρκεια κυκλοφορίας του στην αγορά, με μεγάλο του προτέρημα την αξιοπιστία του και κατ' επέκταση την εξοικονόμηση χρημάτων στη συντήρησή του. Είναι αερόψυκτο, σε αντίθεση με το "ντυμένο" αδελφάκι του (αεροελαιόψυκτο εν σειρά δικύλινδρο), χωρητικότητας 487 κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβάνουν δύο καρμπιρατέρ της Mikuni των 34 χιλ. Η εξάτμιση είναι δύο εξαγωγές σε ένα τελικό. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο και αξίζει να σημειωθεί ότι έχει πολύ καλή απόδοση σε συνεργασία με τον κινητήρα, αν και η αίσθησή του κατά τις αλλαγές βρίσκεται σε μέτρια επίπεδα. Η απόδοση που ανακοινώνει η Suzuki για το GS είναι 48 ίπποι, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, και σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι μπορεί να μεταφέρει ικανοποιητικά δύο αναβάτες, ανεξαρτήτως σωματικών διαστάσεων, για πολλά χιλιόμετρα και με μικρή κατανάλωση.

 
 Suzuki GS 500 F Naked
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Εμφάνιση/Ποιότητα κατασκευής
Οδηγώντας
Συμπέρασμα