
Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026 – Έρχεται με τη νέα μετάδοση YECVT!
Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2025
Νέα εποχή για το NMAX 155 με την ηλεκτρική μετάδοση YECVT.
Δύο προγράμματα οδήγησης και λειτουργία “Downshift” για σπορ αίσθηση....
Νέα εποχή για το NMAX 155 με την ηλεκτρική μετάδοση YECVT.
Δύο προγράμματα οδήγησης και λειτουργία “Downshift” για σπορ αίσθηση....
Από τα MotoGP στον δρόμο με 130 ίππους και Euro5+ προδιαγραφές.
Εξελιγμένη αεροδυναμική , φρένα Brembo και 6 riding modes....
Χρειάζεται έλεγχος και συντήρηση στα φρένα, τα ελαστικά και τις αναρτήσεις.
“Service” σε software και και αναβαθμίσεις λογισμικού. ...
Morbidelli T352X: Μικρό Adventure με πλούσιο εξοπλισμό.
Morbidelli T502X: Α2 Adventure me 47,6 ίππους και 19άρη τροχό....
Δικύλινδρος κινητήρας 48 ίππων και ρεζερβουάρ 20 λίτρων.
Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πίσω Kayaba ....
Τετρακύλινδρος V με 1.158 κ.εκ. και τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη 170 ίππων
Στο Top 3 της επιτάχυνσης με 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 και 60-120 χλμ/ώρα σε 3,...
Επανασχεδιασμένη εκδοχή με minimal σχεδιασμό.
Επίπεδο πάτωμα και δυνατότητα προσθήκης από βαλίτσα μέχρι κάγκελα....
Πως λειτουργεί το Gore-Τex: Μεμβράνη και στρώματα.
Η διαφορά κόστους σε σχέση με τις «κοινές» μεμβράνες....
Οι πλούσιοι πληρώνουν - οι χαμηλόμισθοι υποφέρουν.
Μειώνεται η αίσθηση ατιμωρησίας σε όσους έχουν χρήματα. ...
Πολυκαρβονικό κέλυφος, με EPS 3 διαφορετικών πυκνοτήτων.
Σύστημα Air-Fit για τέλεια εφαρμογή και ζελατίνα Anti-Fog. ...
Lifan LF125-26C ξέφυγε με 218 ταξινομήσεις.
Daytona και SYM κρατούν γερά στη μεσαία ζώνη....
Zontes G368: Το scooter-έκπληξη για το 2025 που σάρωσε με 343 ταξινομήσεις.
Honda, Piaggio και SYM δίνουν μάχη για τη δεύτερη θέση....
Ο Δημήτρης Καρακώστας γράφει ιστορία στο BMU.
Ανταγωνισμός στο όριο: Mohr και Choy στα χιλιοστά....
CFMOTO και Honda κυριαρχούν στις πωλήσεις μοτοσυκλετών του Σεπτεμβρίου.
Voge και Yamaha ανεβαίνουν με σταθερό ρυθμό....
Η αγορά δίκυκλων συνεχίζει ανοδικά στο 9μηνο του 2025.
Honda, SYM και Yamaha στην κορυφή των πωλήσεων....
Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. καλεί σε δράση μέσω ψηφίσματος.
Στάθμευση σε πεζοδρόμιο: «Παραβάτες με το ζόρι» και πρόστιμο 75 ευρώ....
Νέος κινητήρας 125cc Euro5+ με κατανάλωση 2,7λτ/100χλμ .
Φρένα που κάνουν τα 80-0χλμ σε 27,4 μέτρα....
Tην δεκαετία του 80 γεννήθηκαν οι θρύλοι – τέρατα!
1986: Η πρώτη γενιά σκάει αέρο-ελαιόψυκτη και με 128 άλογα....
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής ...
Κινητήρας 30 ίππων Euro 5+ με Traction Control.
Σχεδίαση GT , ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και χειρόφρενο....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.