TEST BMW F900 R

Η νέα BMW F900R κάνει δυναμική είσοδο στην κατηγορία των naked 900 κυβικών, παίζοντας νότες υψηλής έντασης και προσελκύοντας τον αναβάτη να απολαύσει τον ολοκληρωμένο, έντονο χαρακτήρα της.

Τιμή: Από 9.240 ευρώ (έκδοση δοκιμής: 12.170 ευρώ) Τι νέο φέρνει Υπερκυβισμός στα 895 κ.εκ. Νέο πλαίσιο τύπου γέφυρας Οθόνη TFT και σύστημα πολυμέσων στον βασικό εξοπλισμό Κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού +: Οδηγική συμπεριφορά, ροπή μοτέρ, κατανάλωση, εξτρά εξοπλισμός -: Φινίρισμα σε σημεία, μικρό ρεζερβουάρ Η BMW παρουσίασε πέρσι, τα F900XR και F900R εγκαινιάζοντας μια νέα «οικογένεια» στην γκάμα της. Με «πυρήνα» τον νέο δικύλινδρο κινητήρα των 900 κυβικών και ένα νέο πλαίσιο, η γερμανική εταιρεία έριξε τα μοντέλα στο «στίβο μάχης» δύο πολύ απαιτητικών κατηγοριών: Τα sport tourers και τα naked. Με το σπορ/τουριστικόF900XR να αποσπά πολύ καλή κριτική ικανοποιώντας μας απόλυτα, ήρθε τώρα και η σειρά του F900R, που κατατάσσεται στα roadsters. Ας γνωριστούμε…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ