Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

  • Test: Voge 300R
  • Test: Voge 300R
  • Test: Voge 300R
  • Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Η Voge εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά, δηλώνοντας παρούσα και στη δημοφιλή κατηγορία των 300 κυβικών. Σαν πραγματικός μαχητής, το 300R δεν φοβάται τον σκληρό ανταγωνισμό και έχει σκοπό να αποδείξει ότι η ποιότητα μπορεί να συνδυάζεται με προσιτή τιμή.



Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Tιμή: 3.775 ευρώ


Test: Voge 300R

Test: Voge 300R

+: Τιμή, φιλικότητα
-: Ευαίσθητο ABS

Test: Voge 300R

Test: Voge 300R


Το όνομα Voge σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον, καθώς είναι το νέο premium Brand της Loncin Industries. Για όσους δεν την γνωρίζουν, η Loncin διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια της Κίνας, με αριθμούς που πραγματικά ζαλίζουν, αφού η παραγωγή της αγγίζει τις 2,5 εκατ. μοτοσυκλέτες και τους 3,5 εκατ. κινητήρες ετησίως. Έχει ξεχωρίσει από τους εκατοντάδες κατασκευαστές στην ανατολική πλευρά της Ασίας, έχοντας επισυνάψει συνεργασίες με εταιρίες όπως η BMW και η MV Agusta, ενώ η γκάμα της περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες που ταιριάζουν απόλυτα και στην ελληνική αγορά. Μία από αυτές είναι και το 300R, το οποίο απευθύνεται σε νέους και όχι μόνο οδηγούς, θέλοντας να καθιερώσει το λογότυπο της Voge ανάμεσα στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

  • ΓιαννηςΜ

    Ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.Καλο θα ήταν να ακολουθήσουν και στις επόμενες παρουσιάσεις ανάλογα κλιπακια