Ποια μάρκα αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη;

Ποια μάρκα αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη;

Το brand name έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα και τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή μοτοσυκλέτας παίζουν άλλοι παράμετροι. Η μήπως όχι;

Ο διαχωρισμός πλέον γίνεται βάση άλλων παραμέτρων και όχι σύμφωνα με την χώρα προέλευσης

Παλιότερα υπήρχε η πεποίθηση ότι όποιος αγοράζει μία φορά, αγοράζει πάντα. Αυτή η σκέψη κυριαρχούσε παλιότερα, καθώς δύσκολα έβρισκες αξιόπιστη μοτοσυκλέτα και ακόμα πιο δύσκολα εταιρίες να σε εξυπηρετήσουν. Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή οι εταιρείες έχουν μεταξύ τους πολλές ομοιότητες. Θα μπορούσε κανείς να τις χωρίσει σε τρεις κατηγορίες, οικονομικά, mainstream και premium, αν και τον τελευταίο καιρό είναι όλο και πιο έκδηλη η προσπάθεια από όλους, να παρουσιάσουν μοτοσυκλέτες σε κάθε κατηγορία αγοραστών. Η εθνικότητα παίζει ακόμη μικρότερο ρόλο, αφού πλέον οι περισσότερες μοτοσυκλέτες φτιάχνονται παντού, όπως το Duke 390 και το G 310 που έχουν χώρα παραγωγής την Ινδία. Είναι λιγότεροι οι αγοραστές που κυνηγάνε τα μοντέλα όπως κάποτε ψάχναμε να δούμε αν η Honda που θα αγοράζαμε ήταν όντως made in Japan. Ο διαχωρισμός γίνεται πλέον με τη φιλοσοφία κάθε εταιρίας και αφορά τομείς όπως  η άνεση, η ποιότητα, η κύλιση, οι επιδόσεις  και τα ηλεκτρονικά. 

Η χώρα προέλευσης δεν πρέπει να είναι λόγος είτε απόρριψης είτε τυφλής εμπιστοσύνης

Με τόσο σφιχτό ανταγωνισμό, πώς είναι δυνατόν να αγοράζει κανείς με κλειστά μάτια από μια συγκεκριμένη εταιρεία; Η λογική που επικρατούσε πριν μερικά χρόνια είναι πως ότι φτιάχνει η αγαπημένη μας εταιρία το τσιμπάμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και όποιος ρωτούσε τη γνώμη σου έπαιρνε την κλασική απάντηση. Πάρε Suzuki να σωθείς ή πάρε Ευρωπαϊκό φίλε για να βρεις την υγεία σου και άλλα παρόμοια κλισέ. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να βγάλει από την εξίσωση όσους μπήκαν σε περιπέτειες, αγοράζοντας μια συγκεκριμένη εταιρία και πέρασαν στην αντίπερα όχθη. Μακριά γιατί θα καεί η γούνα σου, μπορεί να είναι τα λόγια ενός απογοητευμένου αγοραστή. 
Σαφώς, όποιος καεί με το χυλό φυσάει και το γιαούρτι, όμως αν κάηκες από μια εταιρία, αποκλείεις μόνο εκείνη. Το να αποκαλέσεις σκουπίδια όλα τα Ιαπωνικά, επειδή σου βγήκε σκάρτο ένα μοντέλο από την εκάστοτε εταιρία του Ανατέλλοντος ηλίου, δεν είναι σωστή λογική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το after sales παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή εταιρείας

Όταν όμως είσαι απόλυτα ικανοποιημένος από μια εταιρεία και αποκλείεις τους άλλους , είναι υπερβολή ή ψάχνεις τον μπελά σου; Το να μείνεις πιστός σε μια εταιρία που βγάζει ψυγεία βγάζει περισσότερο νόημα από το να είσαι απόλυτος σχετικά με μια εταιρία μοτοσυκλέτας. Η μοτοσυκλέτα είναι ένα προϊόν που το ένα σκέλος αφορά αυτό παίρνουμε με το κλειδί στο χέρι και το άλλο σκέλος αφορά τις υπηρεσίες που μας προσφέρει ο αντιπρόσωπος. Το after sales είναι μια σημαντική παράμετρος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την ίδια την μοτοσυκλέτα.  

Πάντα υπάρχουν πιθανότητες να μας αρέσει κάτι διαφορετικό

Τίθενται τόσα θέματα στο αν μας αρέσει κάτι ή όχι. Όση αγάπη και να έχουμε σε μια συγκεκριμένη εταιρία, δε μπορεί, κάτι άλλο θα μας τραβήξει το ενδιαφέρον. Εκτός και αν φοράμε παρωπίδες και πλέον έχουμε εξισώσει την έννοια της μοτοσυκλέτας μόνο με ότι φτιάχνει αυτή η εταιρεία. Οπότε όλα τα υπόλοιπα μας περνούν απαρατήρητα και τα θεωρούμε ανάξια σχολιασμού. Ισχύει για εσάς αυτή η λογική; Εσείς αγοράζετε μοτοσυκλέτες από μια συγκεκριμένη εταιρεία μόνο; Με κλειστά μάτια και αν ναι σε ποιόν κατασκευαστή;