ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Η λειτουργία του ανεμοθώρακα

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Προστατευτικά μοτοσυκλέτας

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Τσάντα ρεζερβουάρ(tankbag)

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Βαλίτσα μοτοσυκλέτας

ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Κάλυμμα ρεζερβουάρ

Φέρτε την στα μέτρα σας

Γνωρίζετε ότι τα αξεσουάρ μοτοσυκλέτας, επηρεάζουν θετικά την χρηστικότητα και φέρνουν την μοτοσυκλέτα στα μέτρα μας; Πολλοί αναβάτες, χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα καθημερινά και σε κάθε είδους διαδρομή. Στα πλαίσια αυτής της συμβίωσης, αποφασίζουν να την εξοπλίσουν, με διάφορα αξεσουάρ, που θα διευκολύνουν, κάθε τους βόλτα.

 

Οι εταιρίες διαθέτουν ορισμένα αξεσουάρ, στον κατάλογο του κάθε μοντέλου, αν όμως δεν σας καλύπτουν, μπορείτε να καταφύγετε στις πολυάριθμες επιλογές του εμπορίου που θα δούμε παρακάτω.

Ανεμοθώρακες



Ο ανεμοθώρακας, είναι ένα αξεσουάρ, που φαντάζει απαραίτητο, καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Οι βασικοί λόγοι τοποθέτησης ανεμοθώρακα, είναι η προστασία από χαλίκια, έντομα, σκόνη, βροχή και διάφορα άλλα υπολείμματα, καθώς και να μειώσει την ένταση τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη, που έχει ως συνέπεια την κούραση του. Με την τοποθέτηση ανεμοθώρακα, μειώνεται η ένταση του ανέμου, που φτάνει στον αναβάτη, οπότε γίνεται πιο άνετη η οδήγηση και μειώνεται η κούραση, ειδικά στις μεγάλες βόλτες.

Η επιλογή, γίνεται σύμφωνα με το περιβάλλον που κινούμαστε και τα χιλιόμετρα που κάνουμε με τη μοτοσυκλέτα μας. Το ύψος του ανεμοθώρακα, δεν πρέπει να είναι πολύ ψηλό, καθώς θα χρειαστεί να κοιτάς από μέσα και σε περίπτωση που είναι ακάθαρτη ή έχει γεμίσει με έντομα, θα έχεις μειωμένο οπτικό πεδίο. Αν το ύψος, είναι πολύ κοντό, εκτός  ότι δεν έχεις αρκετή προστασία, ο αέρας κατευθύνεται πάνω στο πρόσωπο. Το σωστό ύψος, είναι περίπου στο σημείο της μύτης, καθώς μπορείς να βλέπεις από πάνω και ο αέρας κατευθύνεται πάνω από το κεφάλι. Αν ο ανεμοθώρακας, έχει δυνατότητα ρύθμισης, μπορεί ο αναβάτης να ανακατευθύνει τη ροή του αέρα. Τα δύο υλικά κατασκευής είναι το πολυκαρβονικό και το ακρυλικό, είναι άκαμπτα και έχουν την όψη του πλαστικού. Το πολυκαρβονικό, κρατάει περισσότερο, είναι ανθεκτικότερο στην τριβή, είναι ακριβότερο αλλά κιτρινίζει από τις ακτίνες UV. Το ακρυλικό, είναι φθηνότερο, δεν κιτρινίζει, αλλά επειδή είναι πιο μαλακό, χαράσσεται πιο εύκολα.



Βαλίτσες



Η μοτοσυκλέτα, γίνεται περισσότερο λειτουργική, όταν μπορεί να μεταφέρει όλα τα ταξιδιωτικά αναγκαία, επιβάτη και συνεπιβάτη. Αυτό το ρόλο, αναλαμβάνουν οι αποσκευές, όπου εκτός από τις προτάσεις των εταιριών, υπάρχουν και πολλές aftermarket επιλογές. Σύμφωνα με το υλικό κατασκευής τους, χωρίζονται σε μαλακές, που είναι από δέρμα, ύφασμα η συνδυασμό αυτών των δύο. Οι μαλακές τσάντες, τις περισσότερες φορές, δεν είναι αδιάβροχες και χρειάζεται να προφυλαχθούν, ενώ δεν προσφέρουν αρκετή αντικλεπτική προστασία, καθώς δεν διαθέτουν κάποιο αντίστοιχο μηχανισμό. Η δεύτερη κατηγορία, είναι οι σκληρές τσάντες, που διαθέτουν άκαμπτη κατασκευή και είναι από χυτό πλαστικό, fiberglass ή και αλουμίνιο. Είναι ασφαλέστερες, παρέχουν περισσότερη προστασία σε περίπτωση πτώσης, έχουν καλύτερη αντοχή στις καιρικές συνθήκες, όμως κοστίζουν περισσότερο και είναι δυσκολότερες στην εγκατάσταση, καθώς απαιτούν ειδικές βάσεις στήριξης.

Υπάρχουν δύο τύποι φόρτωσης. Ο πρώτος, αφορά την πλαϊνή φόρτωση και μπορεί να γίνει είτε με σκληρές τσάντες, αφού τοποθετηθούν κατάλληλες βάσεις, είτε με σαμάρια, που δεν επηρεάζουν το κέντρο βάρους και δεν εμποδίζουν τους επιβάτες. Τα σαμάρια τοποθετούνται με ζυγό πάνω ή κάτω από τη σέλα, αλλά πρέπει να έχουν επαρκή απόσταση από τις εξατμίσεις. Ο δεύτερος τύπος φόρτωσης, αφορά την ουρά και μπορεί να γίνει είτε με τσάντα ουράς, που συνεργάζεται με τα σαμάρια και έχει εύκολη πρόσβαση, ή με σκληρή βαλίτσα (topcase), που διαθέτει κουμπί με κλειδί, για εύκολη απελευθέρωση.



Κάλυμμα ρεζερβουάρ



Τα καλύμματα ρεζερβουάρ, είναι ιδανικά, για να προστατεύουν την δεξαμενή καυσίμων, από γρατζουνιές και βαθουλώματα, που μπορεί να προκύψουν, είτε από πετραδάκια στο δρόμο, είτε από αντικείμενα ή και τα ρούχα που φοράμε και ακουμπάμε επάνω του, αλλά  και διάφορες άλλες αιτίες. Έχουν το ίδιο σχήμα και μέγεθος με το ρεζερβουάρ, για να εφαρμόζουν τέλεια και να είναι σταθερά, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες και σχηματίζουν ένα θύλακα αέρα που παρέχει πρόσθετη προστασία. Το δερμάτινο υλικό τους, προσφέρει μια ελαφρώς πιο μαλακή θέση ξεκούρασης, για τους αναβάτες sport μοτοσυκλετών. Η εφαρμογή τους, επιτρέπει την ελεύθερη πρόσβαση στην τάπα πλήρωσης καυσίμων και ταυτόχρονα προστατεύει, από τη σκόνη, καθώς και άλλες διαβρωτικές ουσίες, που σε διαφορετική περίπτωση, θα μπορούσαν να παγιδευτούν.



Τσάντες ρεζερβουάρ (tankbag)



Οι τσάντες ρεζερβουάρ, γνωστές και ως tankbag, διαφοροποιούνται ανάλογα με το σχήμα, το μέγεθος και τον τρόπο τοποθέτησής τους. Εξυπηρετούν σκοπούς, για εύκολη καθημερινή μετακίνηση αντικειμένων ή για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, σε περιπτώσεις ταξιδιού. Η επιλογή στο μέγεθος, πρέπει να συνάδει με τη χρήση της μοτοσυκλέτας και το τι θέλουμε να μεταφέρουμε. Το σχήμα του ρεζερβουάρ, θα μας βοηθήσει στην επιλογή του σχήματος του tankbag, καθώς πρέπει να εφαρμόζει σωστά και να είναι εύκολα προσβάσιμο.

Υπάρχουν 3 διαφορετικές επιλογές τοποθέτησης. Το μαγνητικό tankbag, απαιτεί μεταλλικό ρεζερβουάρ, είναι εύκολο στην τοποθέτηση και την αποσύνδεση, μπορεί να επικαθήσουν σκόνες ανάμεσα σε αυτό και στην επιφάνεια του ρεζερβουάρ, που προκαλούν φθορές στην βαφή, ενώ σε μερικές περιπτώσεις, παρουσιάζει αστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, γι αυτό και έχει ένα εξτρά ιμάντα δεσίματος για το τιμόνι. Το tankbag, που δένει με ιμάντες, παραμένει σταθερό, όμως μπορεί η επικάθηση σκόνης, ανάμεσα σε αυτό και το ρεζερβουάρ να προκαλέσει θέματα στη βαφή, ενώ παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία στο βάλε-βγάλε. Με το δακτύλιο σύνδεσης, υπάρχει απόσταση από το ρεζερβουάρ και δεν φθείρεται το χρώμα, είναι πιο εύκολο στη σύνδεση και αποσύνδεση του. Μέσω ηλεκτρικών δακτυλίων, μεταφέρουμε ρεύμα στην τσάντα, ενώ με την προσθήκη δακτυλίου μπορούμε να το μεταφέρουμε και σε άλλη μοτοσυκλέτα.



Προστατευτικά



Ανεξάρτητα από την εμπειρία του κάθε αναβάτη, είναι πιθανό να προκληθούν ζημιές στην μοτοσυκλέτα, μετά από κάποια πτώση. Αν η μοτοσυκλέτα δεν φέρει προστατευτικό εξοπλισμό, η ζημιά θα είναι μεγαλύτερης έκτασης και θα κοστίσει ακριβότερα. Ανάλογα με τον τύπο της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποιούμε διαφορετικά είδη προστασίας. Το κάλυμμα του κινητήρα, γνωστό και ως καρίνα, είναι κατάλληλο για γυμνές ,τουριστικές ή on-off μοτοσυκλέτες  και προστατεύει τους λαιμούς της εξάτμισης και το κάτω μέρος του κινητήρα, από γδαρσίματα ή σπασίματα, που μπορεί να προκληθούν από χαλίκια, από ανάβαση σε κάποιο ψηλό σημείο ή από κάποια πτώση. Τα προστατευτικά, για τα καπάκια του κινητήρα, μπαίνουν πάνω από τα εργοστασιακά και δρουν σαν ασπίδα σε περιπτώσεις επαφής με το δρόμο. Τα κάγκελα, είναι ιδανικά για γυμνές, τουριστικές και on-off μοτοσυκλέτες και έχουν την ικανότητα να διασπούν τη δύναμη κρούσης σε μια πτώση, γι αυτό το λόγο, έχουν πολλαπλά σημεία στήριξης.

Επιτρέπουν μεγαλύτερη κατανομή της δύναμης, αποτρέποντας τη δύναμη να μεταφερθεί εξ ολοκλήρου, σε ένα μόνο σημείο. Σε μοτοσυκλέτες με πλαϊνά φέρινγκ, τα κάγκελα μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στα πλαστικά, οπότε καταλληλότερα, είναι τα μανιτάρια. Προεξέχουν από τη μοτοσυκλέτα και την αφήνουν να συρθεί, χωρίς να λυγίζουν. Είναι τα πρώτα σημεία που βρίσκουν επαφή με το δρόμο και καταφέρνουν να προστατεύουν τα πλαστικά, αφού δεν ακουμπάνε στο έδαφος, καθώς και τα κάτω μέρος του σώματος του αναβάτη, καθώς δεν αφήνουν τη μοτοσυκλέτα να πέσει πάνω στα πόδια του. Τα μανιτάρια των τροχών, τοποθετούνται στους άξονες των τροχών και προστατεύουν  ψαλίδι και καλάμια, από την επαφή με το έδαφος. 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός