Yamaha Tracer 9 2025: Με 119 ίππους , προαιρετικό Y-AMT και SpinForged τροχούς
Το Yamaha Tracer 9 2025 διατηρεί τον γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα CP3 των 890 κ.εκ., πλέον πλήρως συμβατό με τα πρότυπα Euro5+.
Ανανεωμένος κινητήρας CP3 Euro5+ με 119 ίππους και εξελιγμένη εισαγωγή.
Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο Y-AMT.
Βελτιωμένο πλαίσιο, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB και νέοι SpinForged τροχοί.
Νέος ανεμοθώρακας και TFT οθόνη 7 ιντσών.
Ανανεωμένος κινητήρας CP3 Euro5+ με 119 ίππους και εξελιγμένη εισαγωγή
Το Yamaha Tracer 9 2025 διατηρεί τον γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα CP3 των 890 κ.εκ., πλέον πλήρως συμβατό με τα πρότυπα Euro5+. Η απόδοση παραμένει δυνατή, με 119 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 9,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ., στοιχεία που συνεχίζουν να στηρίζουν τον sport-touring χαρακτήρα του μοντέλου.

Η νέα εισαγωγή αέρα ενισχύει τον ήχο στις μεσαίες στροφές, ενώ η ηλεκτρονική γκαζιέρα YCC-T υιοθετεί τον ελαφρύτερο αισθητήρα APSG, προσφέροντας φυσική αίσθηση στο χέρι. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης —Sport, Street, Rain— και δύο πλήρως παραμετροποιήσιμα, υπό τον πλήρη έλεγχο της IMU έξι αξόνων.
Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο Y-AMT

Η Yamaha εμπλουτίζει σημαντικά το πακέτο ηλεκτρονικών του μοντέλου. Στο Tracer 9 2025 βρίσκουμε traction control (TCS), slide control (SCS), wheelie control (LIF), Back Slip Regulator (BSR) και Brake Control (BC), λειτουργίες που συνεργάζονται για σταθερότητα και προβλέψιμη συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συνδυάζεται με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης, ενώ για πρώτη φορά το Tracer 9 προσφέρεται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο Y-AMT, το οποίο διατίθεται προαιρετικά. Το quickshifter παραμένει διαθέσιμο ως αξεσουάρ. Η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6 λτ./100 χλμ. και μπορεί να πέσει έως τα 4,3 λτ. σε ταξίδι, εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων χάρη στο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων.
Βελτιωμένο πλαίσιο, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB και νέοι SpinForged τροχοί

Το αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox έχει ενισχυθεί για αυξημένη σταθερότητα, ενώ το νέο υποπλαίσιο είναι 150 γραμμάρια ελαφρύτερο και 50 χιλιοστά μακρύτερο, προσφέροντας καλύτερη ισορροπία φορτίου. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.

Τα φρένα διατηρούνται ως έχουν, με ακτινικές τετραπίστονες Nissin και δίσκους 298 mm μπροστά και 245 mm πίσω με δικάναλο ABS. Οι νέοι τροχοί SpinForged μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 200 γραμμάρια εμπρός και 300 πίσω, ενισχύοντας την ακαμψία και βελτιώνοντας την απόκριση στο τιμόνι. Το βάρος του μοντέλου διαμορφώνεται στα 219 κιλά στη χειροκίνητη έκδοση και στα 221 κιλά με το κιβώτιο Y-AMT, πάντα με πλήρη υγρά.
Νέος ανεμοθώρακας και TFT οθόνη 7 ιντσών

Η Yamaha έχει δώσει έμφαση στην άνεση, εξοπλίζοντας το Tracer 9 2025 με νέο ανεμοθώρακα ρυθμιζόμενο σε 10 θέσεις και βελτιωμένη αεροδυναμική. Η σέλα είναι φαρδύτερη, με περισσότερο αφρώδες και ύψος 845 mm, ρυθμιζόμενο στα 860 mm. Η νέα γωνία τιμονιού προσφέρει πιο φυσική θέση, ενώ ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί στα 2,9 μέτρα διευκολύνοντας τους ελιγμούς στην πόλη.

Η νέα TFT οθόνη 7 ιντσών, με τρεις θεματικές απεικόνισης και θύρα USB-C, πλαισιώνεται από ανασχεδιασμένους διακόπτες με τετρακατευθυντικό joystick. Τα φλας διαθέτουν αυτόματη ακύρωση και Emergency Stop Signal, ενώ ο νέος προβολέας τύπου “arrow head” ενσωματώνει cornering φωτισμό για βέλτιστη ορατότητα στις στροφές. Η αισθητική του εμπρός μέρους έχει γίνει πιο δυναμική, τονίζοντας τον sport-touring χαρακτήρα.



