Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας

Ο όμιλος Γκοργκόλη, με τις μάρκες SYM, DAYTONA, ZONTES και QJMOTOR, επιβεβαιώνει για ακόμη έναν μήνα την κυριαρχία του. Με 1.381 ταξινομήσεις, κατακτά 30,8% μερίδιο αγοράς, ποσοστό που τον φέρνει μακράν πρώτο.
4.486 ταξινομήσεις σε δίκυκλα τον μήνα Νοέμβριο.
Όμιλος Γκοργκόλη: Πρώτος και για το μήνα Νοέμβριο με το 30,8% της αγοράς.
Όμιλος Σαρακάκη με 18,1% και ακολουθεί Piaggio Group με 15,1%.
Μοτοδυναμική 9,2% , Mototrend 7,6% και MUVUS με 4% της αγοράς.
4.486 ταξινομήσεις σε δίκυκλα τον μήνα Νοέμβριο.
Ο Νοέμβριος του 2025 έκλεισε με 4.486 συνολικές ταξινομήσεις σε δίτροχα και τρίτροχα οχήματα, συνυπολογίζοντας παπι), μοτοσυκλέτες και scooter , τόσο βενζίνης όσο και ηλεκτρικά. Πρόκειται για έναν μήνα που δείχνει ξεκάθαρα πως η αγορά παραμένει ζωντανή, με έντονη συγκέντρωση δυνάμεων γύρω από συγκεκριμένους εισαγωγικούς ομίλους, αλλά και με σημαντικό «όγκο» να παραμένει σε ανεξάρτητους παίκτες.
Η ανάλυση που ακολουθεί δεν ξεχωρίζει κατηγορίες οχημάτων, αλλά εξετάζει καθαρά τον συνολικό αριθμό ταξινομήσεων ανά όμιλο.
| Όμιλος | Ταξινομήσεις | Μερίδιο αγοράς (%) |
|---|---|---|
| Γκοργκόλης (SYM, DAYTONA, ZONTES, QJMOTOR) | 1.381 | 30,8% |
| Σαρακάκης (Honda, Peugeot) | 814 | 18,1% |
| Piaggio Group (Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi) | 676 | 15,1% |
| Μοτοδυναμική (Yamaha) | 413 | 9,2% |
| Mototrend (KYMCO, VOGE, YADEA) | 340 | 7,6% |
| MUVUS (CFMOTO, Royal Enfield, LETBE, ZEEHO) | 179 | 4,0% |
| KSR Group (Kawasaki, Moto Morini, Malaguti, Brixton, Italjet) | 43 | 1,0% |
| Πετρόπουλος (KTM, Husqvarna, MV Agusta) | 40 | 0,9% |
| Λοιποί / Εκτός ομίλων | 600 | 13,4% |
| ΣΥΝΟΛΟ | 4.486 | 100% |
Όμιλος Γκοργκόλη: Πρώτος και για το μήνα Νοέμβριο με το 30,8% της αγοράς.
Ο όμιλος Γκοργκόλη, με τις μάρκες SYM, DAYTONA, ZONTES και QJMOTOR, επιβεβαιώνει για ακόμη έναν μήνα την κυριαρχία του. Με 1.381 ταξινομήσεις, κατακτά 30,8% μερίδιο αγοράς, ποσοστό που τον φέρνει μακράν πρώτο.
Η δυναμική του ομίλου βασίζεται στη μεγάλη γκάμα, από παπιά και commuter scooter μέχρι adventure και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες. Η SYM παραμένει η «ατμομηχανή», όμως και οι DAYTONA, ZONTES και QJMOTOR ενισχύουν σταθερά τον συνολικό όγκο, δείχνοντας ότι το χαρτοφυλάκιο λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι μονοδιάστατα.
Όμιλος Σαρακάκη με 18,1% και ακολουθεί Piaggio Group με 15,1%.
Στη δεύτερη θέση συναντάμε τον όμιλο Σαρακάκη, με 814 ταξινομήσεις και 18,1% μερίδιο αγοράς, χάρη κυρίως στη Honda. Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει να «γράφει» σε όλες τις κατηγορίες, από παπιά και scooter μέχρι adventure και on-off, κρατώντας τον όμιλο σε ισχυρή θέση.
Ακολουθεί ο Piaggio Group (Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzii), με 676 ταξινομήσεις και 15,1% μερίδιο αγοράς. Εδώ το ενδιαφέρον στοιχείο είναι η ισορροπία: Piaggio και Vespa κρατούν ψηλά τα scooter, ενώ η Aprilia συνεισφέρει ουσιαστικά από τον χώρο της μοτοσυκλέτας, ενισχύοντας το συνολικό αποτύπωμα του ομίλου.
Μοτοδυναμική 9,2% , Mototrend 7,6% και MUVUS με 4% της αγοράς.
Η Μοτοδυναμική, αποκλειστικά με τη Yamaha, κατέγραψε 413 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε 9,2% της αγοράς. Ένα καθαρό και συμπαγές αποτέλεσμα, που δείχνει τη δύναμη ενός single-brand ομίλου όταν το προϊόν έχει βάθος σε όλες τις κατηγορίες. Η Mototrend (KYMCO, VOGE, YADEA) ακολουθεί με 340 ταξινομήσεις και 7,6% μερίδιο αγοράς, βασιζόμενη κυρίως στη δυναμική της VOGE στις μοτοσυκλέτες και στη σταθερή παρουσία της KYMCO στα scooter.
Η MUVUS (CFMOTO, Royal Enfield) συγκεντρώνει 179 ταξινομήσεις και 4,0% μερίδιο αγοράς, με την CFMOTO να δίνει τον κύριο όγκο και τη Royal Enfield να διατηρεί πιστό κοινό στις κλασικές μοτοσυκλέτες.
Τέλος, ιδιαίτερη σημασία έχει η κατηγορία «Λοιποί / Ανεξάρτητοι εισαγωγείς», που συγκεντρώνει 643 ταξινομήσεις και 14,3% της αγοράς. Εδώ συναντάμε μάρκες όπως BMW, Suzuki, Benelli, Triumph, Moto Guzzi, Morbidelli και πολλές ακόμη, οι οποίες, αν και δεν ανήκουν σε κάποιον από τους μεγάλους ομίλους της λίστας, εξακολουθούν να έχουν σημαντική παρουσία στο σύνολο της αγοράς.
Ο Νοέμβριος του 2025 δείχνει ξεκάθαρα ότι η αγορά των δύο τροχών δεν είναι μονοπωλιακή, αλλά χαρακτηρίζεται από έντονη συγκέντρωση στους πρώτους τρεις ομίλους και από έναν αξιοσημείωτο «όγκο» ανεξάρτητων παικτών. Οι ισορροπίες παραμένουν ρευστές και το τελευταίο δίμηνο του έτους αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.


