LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Σάλος με την efood: Μπόνους +70% εν μέσω κακοκαιρίας - αντιδράσεις για «παράτολμη» διανομή

(08/12/2025)
efood: Καταγγελίες εργαζομένων μέσω κακοκαιρίας Byron – «Μας έστελναν να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή»
2 Φωτογραφίες »

efood: Καταγγελίες εργαζομένων μέσω κακοκαιρίας Byron – «Μας έστελναν να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή»

Το σωματείο καταγγέλλει το μπόνους 70% την ώρα που έπεφτε καρέ-καρέ ο Byron.
«αμοιβές αυξημένες κατά 70% από 21:30 έως 23:30».
Οι καταγγελίες των εργαζομένων: «Μας έστελναν να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή».
Απολογισμός της βραδιάς: Τελικά σταμάτησαν οι διανομές – αλλά αργά.

mototriti Team

Το σωματείο καταγγέλλει το μπόνους 70% την ώρα που έπεφτε καρέ-καρέ ο Byron

Η πλατφόρμα efood βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της επικαιρότητας, καθώς σύμφωνα με το σωματείο εργαζομένων, προσέφερε μπόνους +70% σε όσους διανομείς συνέχιζαν να εργάζονται , από τις 19:00 έως τις 21:00, την ώρα που η κακοκαιρία Byron κορυφωνόταν και στην Αττική είχε σταλεί μήνυμα του 112. Το μήνυμα της εταιρείας έφτασε λίγο μετά τις 18:30, προκαλώντας άμεση και έντονη αντίδραση.
 

«αμοιβές αυξημένες κατά 70% από 21:30 έως 23:30»

θεωρήθηκε από το σωματείο ως παρότρυνση να συνεχιστεί η διανομή υπό εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες. Στις δημοσιεύσεις του, το σωματείο έκανε λόγο για «αυτονόητη ανάγκη διακοπής εργασιών» που δεν εφαρμόστηκε εγκαίρως, υπογραμμίζοντας ότι την ίδια στιγμή που η Πολιτική Προστασία εξέδιδε συναγερμό, η εταιρεία ζητούσε από τους εργαζομένους να παραμείνουν στον δρόμο.

Οι καταγγελίες των εργαζομένων: «Μας έστελναν να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή»




Το σωματείο διανομέων ήταν ιδιαίτερα αιχμηρό στη δημόσια τοποθέτηση που έκανε, σημειώνοντας πως «η efood δίνει μπόνους και μας στέλνει να πνιγούμε στη νεροποντή». Παράλληλα, κατήγγειλε ότι το κράτος δεν απαγόρευσε τις διανομές, παρότι είχε προειδοποιήσει εγκαίρως για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα. Επιπλέον, το σωματείο ανέφερε ότι ο fleet manager – ο άνθρωπος με την ευθύνη για τους διανομείς – δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματα, την ώρα που οι εργαζόμενοι ζητούσαν οδηγίες ή διακοπή της δραστηριότητας. Το περιστατικό αναζωπύρωσε τη συζήτηση για τις συνθήκες εργασίας στον κλάδο των delivery, ειδικά σε ακραίες καιρικές συνθήκες όπου η ασφάλεια των εργαζομένων βρίσκεται σε πρώτο πλάνο.
 

Απολογισμός της βραδιάς: Τελικά σταμάτησαν οι διανομές – αλλά αργά

Παρότι η efood δεν εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση για το περιστατικό, εργαζόμενοι αναφέρουν πως περίπου στις 22:30 η πλατφόρμα έστειλε νέο μήνυμα που ενημέρωνε για διακοπή των παραδόσεων μέχρι τη 01:00 τα ξημερώματα. Η απόφαση ήρθε αρκετές ώρες μετά το ξέσπασμα της κακοκαιρίας και αφού είχε προηγηθεί σημαντική δημόσια κατακραυγή.
Το ζήτημα παραμένει ανοικτό, καθώς δεν έχει υπάρξει επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία για το τι οδήγησε στην αρχική απόφαση προσφοράς μπόνους, ούτε για το αν θα επανεξεταστούν οι διαδικασίες ασφάλειας των διανομέων.

DUCATI
MOTOMARKET