QJMotor στην EICMA 2025: Με καταιγισμό μοντέλων – Και τέσσερις παρουσίες που πραγματικά ξεχώρισαν

QJMotor EICMA 2025
Ένα περίπτερο γεμάτο μοτοσυκλέτες, ιδέες και… αυτοπεποίθηση.
SRT 300 DX: Το μικρό adventure 28,6 ίππους.
SRT 450 RX: Το πιο επιθετικό adventure της QJMotor φέτος με 47,6 ίππους.
SRK 921: Το μοντέλο-δήλωση ότι η QJMotor θέλει να μπει στην κατηγορία premium street.
SQ 350: Η πιο “ήσυχη”, αλλά ίσως η πιο σημαντική παρουσία.
Ένα περίπτερο γεμάτο μοτοσυκλέτες, ιδέες και… αυτοπεποίθηση

Η εικόνα της QJMotor στην EICMA 2025 ήταν η πιο δυναμική που έχει παρουσιάσει ποτέ η μάρκα στην Ευρώπη. Ένα περίπτερο τεράστιο, φωτεινό, γεμάτο νέες κυκλοφορίες, concepts, εκδόσεις παραγωγής, ηλεκτρικές προτάσεις και adventure μοντέλα κάθε κυβισμού. Περνώντας ανάμεσα από τα displays, καταλάβαινες ότι η QJMotor δεν ήρθε απλώς για να “δείξει μοντέλα”, αλλά για να αποδείξει ότι έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι των μεγάλων κατασκευαστών. Η ποικιλία ήταν εντυπωσιακή: από 125άρια commuter μέχρι τετρακύλινδρες sport naked, από ηλεκτρικά scooter μέχρι μεσαία και μεγάλα adventure.

Το περίπτερο είχε την αίσθηση premium brand: καθαρές γραμμές, σύγχρονος φωτισμός, τεράστιες οθόνες που έδειχναν ταπείνωση αλλά και αυτοπεποίθηση, ενώ το προσωπικό ήταν πολυάριθμο, άρτια ενημερωμένο και εμφανώς προετοιμασμένο για ευρωπαϊκές απαιτήσεις. Κι ενώ η QJMotor παρουσίασε πάρα πολλά μοντέλα, εμείς σταθήκαμε περισσότερο σε τέσσερις μοτοσυκλέτες που ξεχώρισαν όχι μόνο για τον σχεδιασμό τους αλλά και για το τι δείχνουν για το μέλλον της εταιρείας.

SRT 300 DX: Το μικρό adventure 28,6 ίππους
Ανάμεσα στα δεκάδες adventure που είχε το περίπτερο, το QJMotor SRT 300 DX ξεχώρισε σαν μια ώριμη, ολοκληρωμένη πρόταση για όσους θέλουν ένα ευέλικτο και πρακτικό μοντέλο καθημερινής χρήσης.

Η QJMotor έχει κάνει εμφανή άλματα σε ποιότητα κατασκευής: το DX έδειχνε στιβαρότερο, με προσεγμένο φινίρισμα, LED φωτισμό, καλή εργονομία και design που παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Στο κέντρο της SRT 300 DX βρίσκεται ο νέος μονοκύλινδρος DOHC κινητήρας 292 κυβικών εκατοστών, με ισχύ 21 kW (28,6 ίππων) στις 8.750 σ.α.λ. και ροπή 24 Nm στις 7.250 σ.α.λ.. Η τροφοδοσία γίνεται με EFI ψεκασμό, ενώ ο πολύδισκος υγρός συμπλέκτης και το 6τάχυτο κιβώτιο εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία. Το ρεζερβουάρ 13 λίτρων χαρίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων, ενώ το σύνολο πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+.
SRT 450 RX: Το πιο επιθετικό adventure της QJMotor φέτος με 47,6 ίππους
Αν το DX ήταν η “ήρεμη δύναμη”, το SRT 450 RX ήταν το μοντέλο που τράβηξε πάνω του τα φλας. Με πιο off-road προσανατολισμό, ψηλότερες αναρτήσεις, επιθετικό design και εξοπλισμό που το φέρνει πιο κοντά στα ευρωπαϊκά adventure της μεσαίας κατηγορίας, το 450 RX εξέπεμπε σοβαρότητα.

Στην καρδιά της SRT 450 RX βρίσκεται ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449,5 cc, 8βάλβιδος DOHC, υγρόψυκτος, που αποδίδει 35 kW (47,6 ίππους) στις 9.500 σ.α.λ. και 41 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και πολύδισκο υγρό συμπλέκτη, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός EFI εξασφαλίζει γραμμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση. Το σύνολο πληροί τις τελευταίες προδιαγραφές Euro 5+, δείχνοντας πως η QJMotor έχει κάνει το βήμα προς μια νέα γενιά καθαρών και εξελιγμένων μοτοσυκλετών. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα, όπως αρμόζει σε πραγματική adventure, ενώ το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων υπόσχεται άνετη αυτονομία για μεγάλα ταξίδια εντός και εκτός ασφάλτου.
SRK 921: Το μοντέλο-δήλωση ότι η QJMotor θέλει να μπει στην κατηγορία premium street

Το SRK 921 δεν είναι άλλο ένα street naked. Είναι η μοτοσυκλέτα με την οποία η QJMotor δείχνει ότι δεν την ενδιαφέρει πλέον απλώς να “υπάρχει” σε μια κατηγορία, αλλά να ηγείται. Πηγή τροφοδοσίας ένας τετρακύλινδρος 16-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας 921 κυβικών, όπως δηλώνει το αρκτικόλεξο του ονόματος του, με υπερτετράγωνη διάμετρο και διαδρομή εμβόλου (73 Χ 55 mm). Αποδίδει 128 ίππους και μέγιστη ροπή 93ΝΜ στις 8.000σαλ. Για τη μετάδοση έχει επιστρατευτεί ένας συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης ο οποίος διαχειρίζεται τη ροπή στα απότομα κατεβάσματα, ενώ το στάνταρ quickshifter μειώνει το χρόνο αλλαγής των σχέσεων.





