Υγρό VS ξηρό κάρτερ: Ποιο είναι καλύτερο;

Υγρό VS ξηρό κάρτερ: Ποιο είναι καλύτερο;

Διάβασε εδώ πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης του κινητήρα και μάθε τα πάντα για τις διαφορές μεταξύ υγρού και ξηρού κάρτερ.

Σύστημα λίπανσης: Το κυκλοφορικό του κινητήρα

Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το σύστημα λίπανσης σαν το κυκλοφορικό του κινητήρα, με το λάδι να είναι το αίμα, η αντλία λαδιού η καρδιά και το φίλτρο λαδιού τα νεφρά. Αυτός ο παραλληλισμός μας δίνει να καταλάβουμε πόσο μεγάλη σημασία έχει το σύστημα λίπανσης στην καλή «υγεία» του κινητήρα.

Το λάδι που προορίζεται για μοτοσυκλέτα καλείται να δουλέψει σε πολύ πιο απαιτητικές συνθήκες σε σχέση με αυτό που θα μπει σε κινητήρα αυτοκινήτου. Οι σύγχρονοι πολυκύλινδροι κινητήρες, εύκολα αγγίζουν τις 11.000 σ.α.λ., με το νούμερο αυτό να φτάνει τις 16.000 σε κάποιες περιπτώσεις. Η θερμοκρασία του λαδιού στους υδρόψυκτους κινητήρες μπορεί να είναι 20 με 30 βαθμούς Κελσίου μεγαλύτερη από ότι σε ένα αυτοκίνητο, ενώ στους αερόψυκτους η διαφορά μπορεί να είναι 50 με 60 βαθμούς.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »