Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 890
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ) 78 Χ 62,1
Συμπίεση (:1) 11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 119 / 10.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 93 / 7.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ.Α.
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
Τύπος Αλουμινίου περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο Πιρούνι ΚΥΒ πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή (χλστ.) 130
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ ΚΥΒ πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή (χλστ.) 131
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/298, 4Ε, Cornering ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, Cornering ABS
Τροχοί - Ελαστικά  
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 180/55-17
Διαστάσεις / Βάρος  
Μήκος (χλστ.) 2160
Πλάτος (χλστ.) 810
Μεταξόνιο (χλστ.) 1500
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
Βάρος (κιλά) 200
Εξοπλισμός  
ABS / Ρυθμ. N/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. N/N
Στροφόμετρο Ν
Yπολογιστής ταξιδιού Ν
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ. N / Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν
Πλάγιο σταντ N
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ο / Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/ Ν

Σελίδα 1Yamaha XSR900 GP - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST BUY