Yamaha Tracer 9 GT+: Αυτή είναι η τιμή του στην Ελλάδα!

Yamaha Tracer 9 GT+: Αυτή είναι η τιμή του στην Ελλάδα!

Ανακοινώθηκε η τιμή για την πιο πλούσια έκδοση του δημοφιλούς Sport Touring μοντέλου της Yamaha με τον επιτυχημένο και ανανεωμένο CP3 κινητήρα που εκτοξεύει την οδηγική απόλαυση.

Στα ευρώ το Yamaha Tracer 9 GT+

Αναμονή τέλος! H Yamaha ανακοίνωσε επίσημα την τιμή της ναυαρχίδας των sport touring, του Tracer 9 GT+, το οποίο κοστολογείται στα 17.150 ευρώ και είναι το πρώτο Tracer που εφοδιάζεται με σύστημα ραντάρ. Χάρη σε αυτό, έγινε δυνατή η υιοθέτηση συστήματος ACC – Adaptive Cruise Control, για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Yamaha.
 

Ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να ρυθμίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, στο ACC, το οποίο στην συνέχεια θα διατηρεί σταθερή χωρίς ο αναβάτης να χρειάζεται να κάνει άλλες ενέργειες. Η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα, ενώ το σύστημα λειτουργεί από τα 30 έως τα 160 χλμ/ώρα.

Το σύστημα ACC όμως δεν σταματά εκεί, αφού προσφέρει δυνατότητα παρακολούθησης ταχύτητας-απόστασης υπό κλίση, που αποτρέπει την επιλογή αύξησης ταχύτητας όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε στροφή, ενώ παρεμβαίνει και στο επίπεδο ισχύος αν ανιχνεύσει όχημα μπροστά από την μοτοσυκλέτα, σε συνθήκες δρόμου με στροφές. Ακόμα, υπάρχει η λειτουργία «Passing Assist» που εξομαλύνει την απόκριση του γκαζιού όταν ανιχνεύσει προσπέραση, μέσω της ενεργοποίησης του φλας από τον αναβάτη, ενώ το ACC επεμβαίνει και στα φρένα και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, αν αυτό απαιτηθεί, για μείωση της ταχύτητας της μοτοσυκλέτας αλλά και διατήρηση της σταθερότητας αυτής.   

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Το πρώτο στον κόσμο σύστημα ενοποιημένων φρένων με ραντάρ

Το νέο Yamaha Tracer 9 GT+ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που εξοπλίζεται με σύστημα ενοποιημένων φρένων UBS, σε συνεργασία με τον πομποδέκτη ραντάρ και τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων της μοτοσυκλέτας. Σε περίπτωση ανίχνευσης επικείμενης σύγκρουσης, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από το ραντάρ και την IMU και τροφοδοτεί την ηλεκτροϋδραυλική μονάδα της Bosch, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος, αν οι χειρισμοί του αναβάτη δεν επαρκούν. Το σύστημα ενεργοποιείται μόνο, αν ο αναβάτης πραγματοποιεί φρενάρισμα και όχι αυτόματα, όπως διευκρινίζει η Yamaha.

Κατά δεύτερον, χάρη στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου των φρένων, τα δύο κανάλια πέδησης λειτουργούν «συνδεδεμένα», αν χρειαστεί: Με την πίεση μόνο της μανέτας εμπρός, η ηλεκτροϋδραυλική μονάδα εφαρμόζει δύναμη και στο πίσω φρένο. Με την πίεση μόνο του πεντάλ, το σύστημα διαβάζει τις συνθήκες και επεμβαίνει στο εμπρός φρένο μόνο αν χρειαστεί. Φυσικά, στο σύστημα προβλέπεται και Cornering ABS λειτουργία, με προσαρμοζόμενη δύναμη πέδησης υπό κλίση, ενώ η υποβοήθηση πέδησης μπορεί να απενεργοποιηθεί αν ο αναβάτης το επιθυμεί (όχι το ABS).

Νέα οθόνη TFT 7 ιντσών με πλοήγηση Garmin και συνδεσιμότητα με smartphone

Μια αλλαγή που σίγουρα είναι ευπρόσδεκτη από πολλούς, καθώς οι δύο μικρότερες οθόνες TFT του Tracer 9, πλέον αντικαθίστανται με μία μεγάλη TFT, στις 7 ίντσες. Χάρη στο σύστημα συνδεσιμότητας CCU, o αναβάτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του με την μοτοσυκλέτα, μέσω της εφαρμογής Yamaha MyRide. Ακόμα, ο αναβάτης μπορεί να απεικονίσει full-screen χάρτες μέσω της εφαρμογής της Garmin.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις KYB και νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα

Το νέο Yamaha Tracer 9 GT+ εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις KADS της KYB, που λειτουργούν σε συνδυασμό με το ραντάρ, την IMU και τα riding modes της μοτοσυκλέτας, ρυθμιζόμενες σε πραγματικό χρόνο για την βέλτιστη λειτουργία. Οι riding modes της νέας Tracer 9 GT+ είναι 4: Sport, Street, Rain και Custom, αλλάζοντας συνολικά την λειτουργία όλων των συστημάτων της μοτοσυκλέτας. Η επιλογή Custom είναι προφανώς παραμετροποιήσιμη, επιτρέποντας στον αναβάτη να επιλέξει αυτός, τον χάρτη ισχύος της Tracer 9 GT+ και τα επίπεδα του Traction Control, Slide Control και Lift Control.

Συνέχεια του άρθρου >>>