+: Σχεδίαση, κινητήρας, συμπεριφορά
-: Χαμηλή ζελατίνα
Τιμή: 5.490 ευρώ (βασική έκδοση), 5.590 ευρώ (30TH Anniversary), 5.890 ευρώ (ABS), 5.990 ευρώ (ABS, 30TH Anniversary)
Το Ninja 300 είναι μια καλύτερη μοτοσικλέτα από το μοντέλο που αντικατέστησε . Σχεδόν τα πάντα πάνω του έχουν αναβαθμιστεί και η εντυπωσιακή σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο ΖΧ-10 είναι το πρώτο πράγμα που θα κεντρίσει τον παρατηρητή και σίγουρα όχι το τελευταίο. Όπως και το προκάτοχο μοντέλο, μέσα στην πόλη το μικρό Ninja είναι άριστο. Δεν κουράζει με το βάρος του, το τιμόνι του κόβει πολύ και, ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τις 7.000 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείτε σβέλτα. Παράλληλα ο συμπλέκτης της μοτοσικλέτας είναι ανάλαφρος και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσετε πολλές ώρες πάνω στη σέλα του και μέσα στην πόλη για να νιώσετε το χέρι σας να κουράζεται. Στην εθνική, το Ninja είναι απόλυτα σταθερό με τη ζελατίνα να προσφέρει μέτρια προστασία ωστόσο τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ καλύπτουν ικανοποιητικά τα πόδια. Οι αναρτήσεις, χάρη στις νέες ρυθμίσεις, απορροφούν αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τους λιγότερους κραδασμούς από το μοτέρ, συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κύλισης. Συμβάλλουν επίσης και στις πολύ καλή συμπεριφορά του Ninja στις στροφές όπου θα καταφέρει να κινηθεί γρήγορα και προοδευτικά αλλάζοντας γρήγορα κατεύθυνση. Το μόνο σημείο που δέχεται κριτικής είναι η απόδοση των φρένων με ταχύτητες κοντά στη τελική. Σε φυσιολογικές ταχύτητες πάντως ικανοποιούν με το ABS να λειτουργεί σωστά σε γυαλισμένο οδόστρωμα.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025